Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik had begrepen dat gele ontlasting een ontgifting is.
Maar nu had ik het er vanmiddag over met de eigenaresse van de boerderij waar ik me spullen haal. Zij zegt dat kalfjes ook gele ontlasting hebben van melk drinken bij hun moeder. Dat geloof ik wel. Baby's hebben dat ook toch.

Krijg je nu hele ontlasting door alleen melk te drinken? Of is het wel ontgifting?
 
De gele kleur is inderdaad geen ontgifting maar dat neemt niet weg dat het wel gezond voor je is deze melkkuur. En je ontgiftingscapaciteit via de lever wordt hoogst waarschijnlijk wel verhoogd, o.a. door de gluthatione in de melk.

 
Oke dankjewel Pike.

Dus ik kan tijdens de melk kuur wel gewoon kruiden slikken voor de lever? Zoals hepudrain bv wat ik heb liggen?
 
Oke dankjewel. Ik eet af en toe een beetje boter erbij met zout. Of kruidenboter. Wel rauwmelkse natuurlijk. Puur omdat ik iets te knagen mis. Niet dat je op boter lang kan kauwen maar toch ? Het is Jammie.
 
Ik deed rauwe lever stukjes doorslikken tijdens de kuur, ook goed voor de lever. Daar zou je ook op kunnen knagen natuurlijk ?
 
Maar als blijkt dat ik wel nierstenen of iets heb dan is dat weer te hoog in purine?

Maar ik ben nu inmiddels weer 2 weken aan die nier thee die je mij destijds had aanbevolen.

Maar nu net een uurtje geleden krijg ik heftige pijn rechts onderin buik. Niet echt buik maar meer bekken gebied of zo. Dat is als ik op sta of ga lopen.
Zou het een steen zijn? Dacht aan gal blaas maar daar zit de pijn volgens mij te laag voor.
Zit echt op dat stuk waar je buik over gaat in bot van je bekken. Wat zal dat nu weer zijn? Een steen die los komt?
 
Ik heb gelezen over de haar test dat je haar niet geverfd mag zijn. Dat word een probleem aangezien mijn haar wel is geverfd. Volstaat een urine test anders niet?
 
Via urine kan alleen via een gevaarlijke 'provocatie-test', dus dat zou ik niet aanraden. Via een gewone urine-test is geen chronische kwikvergiftiging aan te tonen.

Optie is om 3 maanden (een deel van) je haar niet te verven.

Mark
 
Oke Thanx!

Morgen naar de kapper. Zal haar vanavond alvast bellen dat ze een stuk over moet slaan.
Maar dan nog zal dat wel even duren denk ik. Je hebt toch wel wat nodig. Hoewel ze wel gezegd heeft dat mijn haar groeit als kool. Meer dan 1 cm binnen 4 weken tijd. En dat is sinds ik mijn voeding vloeibaarder eet en rauwmelkse producten ben gaan gebruiken. Eerder kon ik om de 6 a 7 weken. Nu moet ik echt elke 4 weken omdat er anders niks meer mee te beginnen valt. Ze vind wel een plek om niet mee te verfen zodat je dat niet ziet.
 
Je hebt 2,5 cm nodig voor de haartest en ik geloof 0,2 gram in totaal, wat meer is dan je denkt. Dus dat zou dan in jouw geval ruim 2 maanden duren voordat de verf eruit gegroeid is.

Mark
 
Ja vanaf de haar wortel. Maar om daar een stuk haar weg te knippen...dan loop ik met een gat ?
 
Nee hoor, je knipt over een tijdje in je nek het haar vanaf de wortel en je laat een bovenliggende laag haar er overheen vallen. Niet alles op 1 plek knippen natuurlijk. Zie je dan niets van.

Mark
 
Ik vraag mezelf echt af of ik het niet bij de schildklier moet zoeken?
Volgens mij is er ook dierlijk schildklier extract op de markt inmiddels? Is dat nog een optie?

Ik gebruik dierlijk schildklier extract, niet op doktersrecept, ik koop het in Amerika.
Het helpt bij mij fantastisch, ook al is mijn TSH 'goed' en mijn vrij t3 is ook niet extreem laag maar wel aan de lage kant. Sinds het gebruik van het schildklier extract niet meer laten testen trouwens.
 
Pike,

Jij bent toch de schildklier expert hier?

Zelf denk ik idd dat mijn schildklier niet in orde is. En eigenlijk er nog erger aan toe is geweest. Mijn laagste tsh was geloof ik 0.75.

Maar hoe zat of zit het dan met jouw bijnieren? En je lever? Die 2 hebben toch ook weer relatie met de schildklier?
Zijn jouw leverwaarden goed, en desondanks alsnog schildklier probleem?

Welk extract neem jij? Ik zit er ook over te denken om te nemen. Maar ben ook huiverig voor vanwege dat ik hier ergens gelezen heb dat je ook een verhoogde hartslag kan krijgen?

Vanmiddag was ik bij de huisarts om de uitslagen te bespreken van de 24 uur urine test. Hij wil toch dat ik door ga naar de uroloog. En ik heb helemaal geen zin meer in weer een medisch traject. In overleg met de nefroloog van het ziekenhuis hier moet ik nu dus elk half jaar de 24 uur urine test herhalen. Dat is het advies. Kunnen eiwitten in urine ook niet komen van inname van eiwitten. Desondanks was het wel wat aan de hoge kant.
 
Ik zit nu te wachten voor mijn afspraak bij de urgentie commissie. Het zit hier helemaal vol met vluchtelingen. Heb nog nooit zoiets mee gemaakt in deze situatie. Moed zinkt me in de schoenen. ?
 
Nou, moest daarheen om verhaal toe te lichten.
Nu gaat het 8 weken duren alvorens ik een brief van de commissie krijg met een besluit.
We wachten af.

In de tussentijd 2 keer een rapport gekregen van de arbeidsdeskundige die niet klopt. Want ik zou vorig jaar 2 weken hebben gereïntegreerd en dat ging niet staat erin.
Helemaal niet waar. Daar is elk woord over gelogen. Inmiddels heb in dat laatste rapport vorige week donderdag gekregen. Is nog steeds niet aangepast.
Ik krijg sterk de indruk dat dit moedwillig vertraagd word of zo.
10 mei gesprek gehad. Lijkt mij dat het nu wel rond moet zijn en er inmiddels een reintegratie bureau ingeschakeld zou moeten zijn. Niks van dat alles.
Dus nu eerst maar weer contact opnemen met de rechtsbijstand. Maar ik denk dat ik toch een second opnion bij uwv hierover ga vragen.
 
Binc,

Mijn bijnieren zijn oke volgens een speekseltest (cortisol), mijn leverwaarden waren in principe ook (altijd) goed. En mijn schildklierwaarden waren ook goed zoals gezegd maar verder had ik heel veel kwalen die richting een schildklierprobleem wezen.
Mijn temperatuur was iig veel te laag s'morgens in rust. De basale temperatuur test gebruik ik nu ook om te kijken of ik niet teveel schildklierhormon neem. Als je er bv een te hoge hartslag van krijgt dan minderen of stoppen natuurlijk. Ik kan jou (en anderen) dit boek aanraden:
http://www.succesboeken.nl/?ISBN=9789079872619#.WUwQRcKQzIU
Deze dokter heeft jarenlang mensen met veel succes behandeld met dierlijk schilklierhormoon op basis van de temperatuur test.

Ik neem dit spul:
https://www.naturalthyroidsolutions.com/
 
Bij mij is de lever dus niet goed. En de vraag is ook maar of de nieren goed zijn aangezien er eiwitten gevonden zijn in de 24 uur urine test. Nu vraag ik mij af als je wap doet of het normaal is dat er meer dan normaal eiwitten in urine worden gezien.

Ook ik herken mezelf in de schildklier klachten. Maar dat kan ook nog door de lever komen.
Kan het dan kwaad om schildklier hormoon te nemen zoals wat jij neemt?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan