Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Blijkbaar moest ik dus ook een uroflow.
Die gaat niet door want dat apparaat is stuk ?
Trouwens geen idee wat dat is.

Urgentie laat op zich wachten. Je weet wel, bureaucratie. Maar ik ben niet van plan om binnen nu en 2 weken te verhuizen. Dat is eerder ook niet gelukt. Ik reageer gewoon op sociale huurwoningen. In de tussentijd wacht ik de urgentie af. Ze wilden misschien ook nog een medisch onderzoek. Dan kan ik weer 8 weken wachten.
Het is gewoon niet makkelijk betaalbare woonruimte te vinden samen met 2 katten.
 
Ik had trouwens die van megafood. Dat hielp wel maar had wel meer dan 1 nodig. Alleen vond ik deze nogal duur en nu van vitals besteld. Daar heb ik toch minder effect van eigenlijk. Zit te wachten in ziekenhuis tot ik aan de beurt ben. Uiteraard loopt het uit. Echo is wel al gedaan.
 
De hele reutemeteut word vandaag gedaan op de uroflow na. Mag ook meteen door voor een ct scan. Vorig jaar ook gehad. Maar voor nieren moet het zonder contrast.
En vorig jaar heeft de internist ket contrast gedaan. Op de volgende afspraak moet de uroflow dan nog worden gedaan.
 
Jeetje je moet nogal wat onderzoeken ondergaan ! Is dat allemaal mbt je nieren/urinewegen ? Solidago ken je waarschijnlijk al wel ?
 
Guldenroede. Ja dat ken ik. Het zit ook in sommige supplementen.

Ja dat zijn alle onderzoeken die ik vandaag heb gehad. Eigen risico is wel alweer op voor dit jaar vermoed ik.
Ik vrees alleen dat er wederom allemaal niks uit komt. Maar wellicht zit ik er deze keer naast. Ook omdat er 300 Mg eiwitten in mijn 24 uur urine test is gevonden. Vorig jaar kreeg ik ook Eem scan bij de internist. Met contrast. In eerste instantie werd ik toen al door verwezen voor mijn nieren. Maar ze hebben alleen gefocust op mijn darmen vanwege de veelvuldige diarree die ik al jaren had.
Hopelijk is het allemaal niet al te ernstig als er wat uit komt. De arts gaf wel aan dat de klachten die ik ervaar overeen komen met nier problemen. Ook omdat het aan 1 kant zit en de pijn voornamelijk links onder mijn ribben zit. En in onderbuik. Soms heb ik nergens last van. Ander moment heb ik heel veel pijn.
 
Slik je ook solidago/ guldenroede ? Want ik heb begrepen dat dat de nieren echt super kan helpen ! Of weet je nog niet zeker dat het je nieren zijn die voor problemen zorgen ?
 
Ik heb het een poosje gebruikt. Overal waar ik liep moest ik plassen ?
Ik nam ook nier glandular. Maar omdat ik voor die onderzoeken moest heb ik al due dingen laten staan zodat het geen invloed had op de onderzoeken.
 
Ik weet het dus idd nog niet zeker.
Eerder was ik ervan overtuigd dat mijn dikke darm niet goed was. Nu denk ik dat dat door evt nier problemen kan komen.
En die nier problemen evt door niet goed functionerende schildklier.
 
wat vervelend Binc! Ik hoop dat ze iets vinden (of eigenlijk is het natuurlijk beter als ze niets vinden), en er dan eventueel iets aan gedaan kan worden, of dat de klachten vanzelf minder gaan worden!
 
Is al heel veel minder geworden liz na meer dan 2 jaar wapf. Beste zou zijn als ze niks vinden idd. Maar ergens hoop ik ook op een verklaring van mijn klachten.
 
U worstelt nog al met allerlei, bij dat kan ik mij wel eea voorstellen. Ziekte, werk kwijt, onzekerheid: Niet leuk en vreet aan je zenuwen.

Komt daar nog e.e.a. ongenoegen met/van je partner bij...dan zijn de rapen wel gaar genoeg.

Ik heb een indruk gekregen na het lezen van uw relaas, ik heb het eerste bericht gelezen met enkele reacties, en heb ik sterk de nijging om eerst uw partner eens te horen. Waar in een relatie een mening is, is ook een tweede.

U hebt ergens op de site gereageerd op mijn mening en ook tegen gesproken. Mag, niet erg. Het is mij echter opgevallen dat u geen of moeilijk andere meningen accepteert, of in ieder geval er moeite mee hebt.
Laat ik een voorbeeldje geven: De NBC, ik zeer tevreden, Gerard zeer tevreden u niet. Ondanks onze tevredenheid spreekt u en blijft u tegen spreken dat wij baat hebben bij NBC, want maagsappen. Vooral niet lezen waarom wij u tegen spreken. Stront eigenwijs noem ik dat.
Weston Price, mij onbekend, heeft iets geschreven over eten. Nu gooide u W.P. voor mijn voeten en zegt iets van: Wat is voor mij gewoon?(eten) Weston price zoals de meesten hier.
Ik ken die knakker niet, en denk: Ik ben geen kannibaal, die vent is vast niet te vreten. U schiet te kort in uw uitleg. Vervolgens komt er iets van: > Waarom stel je dan dat je dat boek niet hoeft te lezen vanwege fabrieks voer? < Heb ik nooit gezegd, U maakt het er van. U kunt dit gewoon terug lezen natuurlijk.

Dit allemaal doet hier even niet ter zake, Ik geef hier mee aan, of wil aangeven, dat ik enig begrijpend lezen en luisteren bij u mis. Weet wat je gezegd hebt, lees terug alvorens te reageren.
Lees uw relaas door als u klaar bent en doe alsof u een vreemdeling bent die uw verhaal moet lezen en begrijpen. Dat werkt goed is mijn ervaring.

Als u op dezelfde manier met uw huisgenoot 'gesprekken' voert...gaat het gegarandeerd mis is mijn idee. Het gedrag zo u beschrijft van uw lief kan ik dan ook ergens wel begrijpen: Als de een een normaal gesprek wil/kan voeren en de ander reageert daar verward, hak op tak en eigenwijs op, (zo ik u heb leren kennen), zou ik ook het huberculubus krijgen en 'lekker dwars' gaan doen. Als u dan ook nog met mijn eten gaat bemoeien of er telkens weer op en aanmerkingen op hebt...Ik had u heel gewoon buiten de deur gezet. Niet terwijl u in een stoel in de tuin zit, nee, letterlijk, niks geen deur op slot. Pleite.

Liesje heeft gelijk denk ik: > met Angst, je weet wat je hebt en niet wat je krijgt.< Dit speelt ook een grote rol lijkt mij, angst en stress zijn geen raadgevers.

Dit is slechts een reactie op een noodkreet van u. (het komt mij over als een soort noodkreet) Van mij geen nijd of wat ook, maar slechts mijn mening n.a.v. uw relaas.
Over uw werk heb ik het even niet, ik meen dat dat weer, min of meer, oké is.

Aan u wat ermee te doen.

Op deze site typen in het reactie veld...Hoe heet zo iets, kan lastig zijn, schrijffouten kan ik een ieder vergeven, wel eerst nalezen voor het insturen, dat scheelt weer. Bij een gesprek kun je dat niet doen: Gezegd is gezegd. Een gesprek is: Vertellen, luisteren, verwerken...en antwoorden, Het lijkt mij dat u hier moeite mee hebt; geeft niet, je kunt het leren, ook met je huisgenoot...of vraag hem wat dwars zit, als hij zegt 'niks', dan liegt hij, maar wellicht wel met een reden.

 
Van mij geen nijd of wat ook, maar slechts mijn mening n.a.v. uw relaas.

Een nare en zure reactie met aannames over Binc haar privé leven, voornamelijk ingegeven volgens mij omdat zij het niet met jou eens is Maarten.
En inderdaad, slechts jouw mening.
 
idd PIke: Van mij geen nijd of wat ook, maar slechts mijn mening n.a.v. uw relaas.

> voornamelijk ingegeven volgens mij omdat zij het niet met jou eens is Maarten < inderdaad Pike: Een nare en zure reactie met aannames van u
 
Oke dat is duidelijk. Jij vindt mijn post naar en zuur en die van jouw "gewoon mijn mening, verder niets".
Je zal het zelf wel geloven neem ik aan.
 
Pike,

Laat maar gaan. Besteed er verder geen aandacht aan. Hij heeft een mening over mijn hier beschreven beknopte privé shit. Dat mag. Ik heb het er zelf neer gezet. En ook alleen hier. Omdat hier ook de enige plek is waarvan ik denk mijn verhaal kwijt te kunnen. Doe ik dat bij de psych dan weet je wel wat je te horen krijgt etc. Maakt verder niet uit. Misschien dat Maarten idd nog eens gaat lezen over Weston price en op de site voeding is gezondheid.

Ik wilde je nog wat vragen pike aks je mee leest. Je gaf aan dat fibro klachten aan de schildklier gerelateerd zijn. Ik heb gelezen op meerdere sites nier problemen ook.

Nu heb ik een lekker sauna dagje gehad vandaag incl 2 uur massage. Maar mijn benen doen telkens zo zeer. Voelt heel zwaar. Vooral trap lopen.
Nu zei de masseur dat ik ontzettend veel knopen in mijn been spieren heb. Ook boven benen. Daarbij zweet ik nauwelijks in de sauna. Ik zweette eerder tijdens dat ik de rauwe melk kuur deed wel. Om de 1 of andere reden voel ik mezelf gewoon beter als ik de melk kuur doe. Heb jij daar een verklaring voor? Had jij ook zoveel spier pijnen? Ging dat over met schildklier hormoon? Als je weer gaat bestellen, ben ik dan brutaal als ik vraag of je voor mij mee wilt bestellen? Ook heb ik weer slapeloze nachten. Inmiddels al 14 nachten nauwelijks tot geen slaap. Ik heb geen creditcard en kan dan volgens mij daar ook niet bestellen.
 
Het lukt mij momenteel niet om berichten te plaatsen? Even testen of dit lukt
 
Pike,

Laat maar gaan. Besteed er verder geen aandacht aan. Hij heeft een mening over mijn hier beschreven beknopte privé shit. Dat mag. Ik heb het er zelf neer gezet. En ook alleen hier. Omdat hier ook de enige plek is waarvan ik denk mijn verhaal kwijt te kunnen. Doe ik dat bij de psych dan weet je wel wat je te horen krijgt etc. Maakt verder niet uit. Misschien dat Maarten idd nog eens gaat lezen over Weston price en op de site voeding is gezondheid.

Ik wilde je nog wat vragen pike aks je mee leest. Je gaf aan dat fibro klachten aan de schildklier gerelateerd zijn. Ik heb gelezen op meerdere sites nier problemen ook.

Nu heb ik een lekker sauna dagje gehad vandaag incl 2 uur massage. Maar mijn benen doen telkens zo zeer. Voelt heel zwaar. Vooral trap lopen.
Nu zei de masseur dat ik ontzettend veel knopen in mijn been spieren heb. Ook boven benen. Daarbij zweet ik nauwelijks in de sauna. Ik zweette eerder tijdens dat ik de rauwe melk kuur deed wel. Om de 1 of andere reden voel ik mezelf gewoon beter als ik de melk kuur doe. Heb jij daar een verklaring voor? Had jij ook zoveel spier pijnen? Ging dat over met schildklier hormoon? Als je weer gaat bestellen, ben ik dan brutaal als ik vraag of je voor mij mee wilt bestellen? Ook heb ik weer slapeloze nachten. Inmiddels al 14 nachten nauwelijks tot geen slaap. Ik heb geen creditcard en kan dan volgens mij daar ook niet bestellen.

Daarom hoop ik dat jij voor mij mee kan bestellen?
 
Niet zweten is een klassiek symptoom van trage schildklier dus dat is in ieder geval al een aanwijzing.
Melk is volgens Ray Peat e.a. heel goed voor de schildklier mits je geen problemen hebt met het verteren ervan natuurlijk. Ik drink zelf ook 1,5 a 2 liter rauwe melk per dag.
Ik had geen spierpijn maar dat zou ook heel goed daarmee te maken kunnen hebben.
Ik bestel de thyroid altijd samen met iemand anders maar je kan wel wat mee bestellen.
Mail Mike maar even voor mijn email.
 
Ja ik vermoede het al.
Ik snak gewoon naar melk. 12 a 13 liter melk in de week drink ik met gemak weg.
Zelfs in een sauna van 90 graden gewoon niet zweten. Dat is toch echt niet oké?
Ik zal Mike een mail sturen. Thanx!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.987
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan