Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Fijn dat je geslapen hebt !!! Mag wel ook na zo'n berg aan supplementen !
Wat merk je dan ( gelijk ) aan de ashwaganda ?
 
Kan niet zo goed uitleggen maar word gewoon moe na het nemen ervan. Maar blijkbaar dus ook niet elke keer.
Vanavond maar weer proberen of ik hetzelfde effect ervan heb.
 
Dat gevoel heb ik ook een beetje van de rhodiola. Het schijnt dat als je veel rhodiola neem het moe maakt, en als je weinig neemt het oppept. Alleen welke dosering dan voor iemand geldt, dat is weer persoonsafhankelijk.
Is dat bij ashwaganda ook zo ? Want ik dacht eigenlijk dat ashwaganda ook energie hoort te geven en juist geen moe gevoel ?!
 
Het schijnt als je het in de avond neemt je er moe van word. Daarom neem ik het ook in de avond.
Ik heb geen oppepper nodig verder. Aks ik op sta voel ik mezelf wakker met energie.
Hier gaan meteen de gordijnen en ramen open. Kopje thee aankleden en me ding doen. Voorzover als ik wat te doen heb ?
Misschien een idee voor jou om ook te proberen?
 
Ik slaap dus best redelijk en ben de rhodiola precies om de tegenoverliggende reden gaan slikken als jij de ashwagandha. Ik wil meer energie !!!!
Ik heb er even een apart topic over geopend, zo is het misschien wat duidelijker te volgen ook voor anderen.
 
Ik heb er inmiddels weer 3 slapeloze nachten op zitten ☹️
Elke keer als ik dan een nacht wel een keer goed heb geslapen, dan volgen er weer een aantal achter elkaar van slapeloosheid.
Zonne, jij wat energie van mij en ik een beetje vermoeidheid van jou..?
 
Ooh ik vroeg me net af of je een beetje kon slapen ! Maarre mijn vermoeidheid wil je, denk ik, niet hoor.
Heb je al eens een magnesiumvoetenbad geprobeerd voordat je naar bed gaat ?
 
Ik doe elke avond niet anders. Eerst douchen om huid warm te maken.
Dan sprayen en in laten trekken.
Voetenbadje erbij en ook nog een glas magnesium. Maar sinds ik het weer oraal neem heb ik weer elke dag diarree.
 
Een glas magnesium ? Drink je het zechstein zout dan ook ??
Maar goed, dan zit de oplossing dus niet in magnesium kennelijk. Ik neem aan dat je melatonine ook al geprobeerd hebt ?
En je vitamine D3 gehalte ? Want magnesium en vita D werken wel samen .....
 
Magnesium citraat poeder.
Niet het zout. Die spray ik.
D is onlangs geprikt. En is goed. Neem gefermenteerde levertraan. Die met kokos olie.
Melatonine helpt niet.
Ik wacht op schildklier hormoon om uit te proberen.
 
Nou in ieder geval 1 ( belangrijk ) ding dat wel goed is bij je, die vitamine D. Ik hoop dat het schildklier supplement snel komt en dat het helpt om te slapen !!!
 
Ik ben ook benieuwd of het wat doet.
Maar dan moet ik wel eerst stoppen met de ashwaganda. Voorzover ik begrepen heb gast dat niet samen met schildklier hormoon.
Op het moment dat ik magnesium genomen heb en de ashwaganda voel ik mezelf wel knock out zeg maar. Maar slapen, ho maar!
 
Ik heb trouwens ook laatst een artikel gelezen waarin werd gezegd dat een tekort aan vitamine D eigenlijk een teken van tekort aan magnesium was. Jouw vitamine D is goed ( tenminste.... tegenwoordig vinden zeker de meer alternatieve artsen een waarde van 75 of hoger pas goed, wat is/was jouw waarde ?) dus zou dan je magnesium niveau ook goed moeten zijn.
Even het artikel zoeken voor je.. http://gotmag.org/the-vitamin-d-controversy/
En die theorie klinkt best logisch !
 
Mijn vit d was op een gegeven moment 46. Dat was te laag. Nu is ie iets van 89 uit mijn hoofd.
Nier problemen geven ook vit d tekort
En bloedarmoede. Het heeft ook een relatie met de schildklier. Ik las ook iets van aandoening aan de bijschildklier. Dat is weer iets anders. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak om de ct te bespreken.
Vreemde is wel dat de uitslag hiervan nog niet in mijn online dossier staat van amc.
Vorig jaar kon ik uitslagen al eerder lezen dan dat ik de afspraak had. Wellicht betekent het niks en zie ik spoken die er nog niet zijn.
Als ik nou vanavond weer me bed niet in ben te branden neem ik toch maar diazepam.
Nachtje slapen zou fijn zijn ?
 
Ik heb besloten aankomende week weer te beginnen met een melk kuur. Vasten op melk dus. Dat beviel mij goed. Momenteel is de hele boel ontregeld. Ik heb nu geen rauwe melk in huis gehad voor deze week wegens tijd gebrek. En ik mis echt mijn melk.
Half uur geleden diazepam genomen. Doet niks. Nog niet moe ?
De enkele keer dat ik het neem kan ik wel slapen en word ik er moe van. Nu niks. Nada. Spierpijn ook niet minder!
 
Ik heb zonet maar weer een afspraak bij de fysio gemaakt voor de dry needling.
Spierpijnen worden steeds erger.
In mijn arm boven en onder rug. En benen.
De masseur had van het weekend flink kracht uitgeoefend op een aantal punten die dagelijks behoorlijk pijnlijk aan voelen. Ben denk ik even weer een paar weekjes zoet voor afspraken bij de fysio.
Heb al een paar weken het idee om te gaan maar wilde niet. Zo prettig is die behandeling niet. Maar ik denk anderzijds ook dat het invloed heeft op het slechte slapen. En door niet slapen word spierpijn ook weer erger.
 
En ik krijg net een email dat er een uitslag bekend is aangaande onderzoek.
Kratine. Dit was eerder altijd goed.
Maar nu zit ik te laag als ik de referentie uitslag lees.

Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat betekent dit! Toch een bevestiging van mijn vermoeden? Een verslechterde nier functie?? Wat kan ik dan doen?

http://imgur.com/a/M6MRm
 
Blijkbaar heb ik ondanks mijn voeding dus toch tekort aan eiwit!
Hoe is dat nu mogelijk?
Voel ik mezelf daarom steeds beter aks ik ga vasten op rauwe melk?
Het moet wel met mijn lever te maken hebben. Dat kan niet anders aangezien die waarden steeds zo hoog zijn.
Is een keratine supplement verstandig? Of anders toch extra glutamine als supplement erbij nemen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.992
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan