Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mij werd een keer de bysglicinaat vorm aangeraden want dat zou voor darmen beter opneembaar zijn. Maar dat is echt smerig.
 
Ja daar heb ik het over. Theeleoeltje moet maatschep zijn. Sorry mijn tel maakt andere woorden dan dat ik soms wil
 
Binc, ik heb werkelijk geen idee of magnesiumspray eventueel kwaad kan ivm de nieren. In principe omzeil je de maag en darmen met de spray, maar je lichaam krijgt alsnog wel magnesium te verwerken.
 
Nee ik heb ook geen idee.
Misschien iemand anders?
Spray lijkt mij niet zoveel kwaad te kunnen
 
Na de fysio behandeling van vanmiddag, voel ik mezelf beter. Maar eindelijk ook moe. Moe genoeg dat ik vannacht denk ik wel slapen kan. Dat is meestal wel mijn ervaring na de dry needling. Liggen voelt ook minder pijnlijk.
 
Yep. Tot 3 uur vannacht. Toen even eruit. Beker kefir genomen en daarna weer terug tot half 8.

Het is bloedje heet in mijn slaapkamer welke ik niet goed af kan koelen. Dat is ook even een ding. Maar goed, voor mijn doen redelijk geslapen. Voel me wel beurs.
Ga nu onderweg naar de dierenarts met 1 van mijn katten ?
 
Ohw, ik wilde net zeggen : feestje voor het slapen van Binc. Maar dierenarts is niet leuk...succes voor de kat !
 
Weer goed geslapen. Als een blok.
Weet iemand wat een normale hoeveelheid ochtend urine is?
Ik moet 2 keer 24 uur urine meten in een maatbeker. Als ik een nacht heb door geslapen is de eerste ochtend urine best veel. Kwam vanmorgen op bijna 700 ml.
In totaal zit ik nu vanaf vanmorgen op 1200 ml.

Heel toevallig moest ik gisteren voor mijn kat een glucose meter halen ivm hoge suiker. Ik moet proberen om hem zelf thuis te prikken. Bij het in elkaar zetten van de naald etc prikte ik per ongeluk in mijn eigen vinger ? Heb nog nooit met zo een ding gewerkt. Oké, meteen eigen bloed maar gemeten. 6.1 in de avond. Dat is prima toch? Althans dat lees ik op internet in niet nuchtere toestand.

Hoe vergaat het jou Zonne?
 
Weer geslapen, wat goed Binc ! Weet je ook waarom nu wel ? Heb je iets speciaals gedaan of ingenomen ? Denk je echt door die spiermassage ?
 
Door het prikken van de fysio met dry needling denk ik. Had wel ashwaganda genomen. Due avond ervoor niet trouwens.
Maar sims zit het zo op slot dat zitten, liggen of lopen zoveel pijn doet. Dan kan ik echt niet slapen.
 
Onthoud dan ook goed waar de fysio prikt ! Dan kan je het zelf thuis een beetje "bijhouden" !! Nou ja, je voelt ook zelf wel waar een triggerpoint zit ... hihi.
 
Het zit elke keer ergens anders. 1 kant is nu weg geprikt en ontspannender.
Dan voel ik het weer op plekken waar niet behandeld is. Thuis behandelen heeft echt geen zin. Dat doet vele malen meer pijn dan op de tafel bij de fysio. Het resultaat is nihil en je bent heel lang bezig helaas. Liever 15 min op meerdere plekken prikken dan zelf dien.
Bovendien, als ik in mijn been en arm last heb, heb lukt het mij niet om kracht uit te oefenen op mijn kuit om maar voorbeeld te noemen.
Over 2 weken weer afspraak.
 
Jammer zeg, dat je geen verschil voelt als je het zelf doet. Ik wel hoor ! En het fijne is dat ik het dan meerdere keren per dag kan doen. Maar ik krijg het niet zo goed weg als met dry needling natuurlijk, zeker niet in 1 dag.
Kuit kan je ook op de grond doen, met balletje tussen kuit en grond, dan heb je je armen/handen niet nodig.
 
Ja dat weet ik. Al eens geprobeerd. Maar doet echt teveel pijn. Zeker erna.
Meer als dat fysio het doet.
Ik doe niet meer met een balletje.
Prikken is ook niet fijn hoor maar toch heeft dat wel mijn voorkeur
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan