Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hij zegt van niet. Als ie maar niet denkt dat ik voor ze natje en droogje ga zorgen.
Ik heb er eerder een probleem mee. Begin net te wennen aan eigen ritme en dingen.

Net ook terug van de uroloog.
Ze gaan met de necroloog overleggen voor doorverwijzing. Op ct niks te zien.
Maar vanmiddag ook weer urine in moeten leveren. Eiwitten en bloed.

Daarnaast willen ze nog steeds een injectie in mijn rug zetten vanwege pijn in de buikwand. En amytriptyline of andere zooi. En ik doe het niet. Ik vertik het!

Met de hofwebwinkel bedoelde ik dat ze schijnbaar rauwe melk verkopen online.
Ik heb geen idee of dat voor iedereen kan of dat er uitzondering word gemaakt voor die vrouw.
 
Binc eigenlijk HEEL RAAR dat een verhuurder op deze manier jouw leven kan beinvloeden. Ik vraag me af of dat wel in de haak is. Ik kan me dat eigenlijk niet VOORSTELLEN. Hij is natuurlijk bang voor zijn huurcentjes, dat zal er achter zitten. Advocaat?
Kijk nog eens goed naar het huis. In ieder geval voor hem een eigen slaapplek, al is het in de schuur. Ga NOOIT met hem in bed.
Geld absoluut gescheiden houden!!. Niet voor hem wassen, eten koken, boodschappen doen.
Trouwens hij heeft een eigen bedrijf heb je gezegd. Heeft hij dan ergens een opslagplaats voor spullen? waar hij kan slapen.
Hij kan natuurlijk ook een caravan huren ergens.
 
Wettelijk mag dr verhuurder weigeren Liesje. Dat is wel degelijk toegestaan.

Was ook niet van plan samen met hem te slapen hoor. Ik slaap net zo goed!

Het is eerder mijn irritatie aan de gedachte eraan. Het is zoals het is.
Ik ga het niet ingewikkelder maken. En wellicht heeft hij of ik snel iets anders.
Enige voor wie ik zorgen wil is mezelf en 2 katten. Ik zei al, ik ben inmiddels ook wel toe om weer aan het werk te gaan.
Zal vast ook mee te maken hebben dat ik poos alleen ben geweest. Als ik terug kijk hield ik alleen maar rekening met hem en kwam nauwelijks aan mezelf toe.
 
Sinds die ashwagandha supplement heb ik echt meer energie en slaap beter. En ik gebruik het nog emrekatief kort. Heb gewoon geen zin om mezelf druk erom te gaan maken. Bovendien heb ik er niks aan behalve dat ik mezelf ga voeden met negativiteit. Neemt niet weg dat ik er tegenop zie.

Verder gooi ik er denk ik even een extra kuurtje glutamine tegenaan.
Kijken of dat weer eens nodig is en of ik daar baat bij heb om mijn spieren nog extra te helpen.

Ik had vanmorgen echt een heel leuk gesprek met die dierenarts. Het is de andere arts in de praktijk van de tandarts waar ik met mijn kat was geweest vorige week. Ze had de naam Weston price wel eens voorbij horen komen maar verder niet in verdiept. Ik heb haar wat leesvoer gegeven ?
 
Ik vroeg mij af, zou ik baat kunnen hebben bij een cratine supplement ivm die aanhechting pijnen?

Of zijn dat synthetische eiwit poeders?
 
Jawel heb ik ook in huis. Maar daarmee niet echt resultaat. Het gaat er meer om dat ik blijkbaar te weinig creatine heb volgens de uitslagen. Daarom dacht ik dit aan te vullen met een creatine supplement.
Ook ivm de blijvende spier klachten.
Maar ik heb geen idee of creatine synthetisch zijn?
Glutamine heb ik wel vaker gebruikt.
Het haalt de pijn een beetje weg. Niet veel.
 
Vanmorgen heb ik met maatschappelijk werk gesproken ivm de afwijzing van de urgentie verklaring.
Ze kon het niet geloven zei ze. Ze zegt als je bezwaar aan tekent dan volgt er een hoorzitting.

Was oa afgewezen op het feit dat ik geen politie rapporten heb kunnen overleggen.
Dat klopt ook. Deze kan de persoon in kwestie zelf niet opvragen. Dat zou een advocaat wel mogen doen.
Dit kan ik dus aangeven in het bezwaar.

Verder heb ik gister een aantal sollicitaties de deur uit gedaan.
En gesproken vanmorgen met het reïntegratie bureau. Er volgen een paar sollicitatie trainingen vooralsnog.
Niet dat ik dat niet kan maar werkgevers hebben voor wat betreft sollicitatie procedure tegenwoordig andere eisen.
Ik sta er zelf niet negatief tegenover.
Slechter kan men er niet van worden denk ik dan maar, en alles wat je leert is mooi mee genomen.
 
Vanmorgen ben ik gebeld door de afdeling nefrologie.
De 29e aug moet ik erheen voor afspraak.
Ik heb nog gevraagd of het echt noodzakelijk was. Maar gezien de eiwitten in urine en dat dat nu meer malen geconstateerd is en op doorverwijzing van de uroloog, was het antwoordt dat het wel nader onderzocht moet worden. Ook omdat de pijn zich alleen eenzijdig voor doet.
Ik begin mezelf nu toch wel zorgen te maken. Ik wilde mezelf eigenlijk beter melden vooor een x aantal uren. Maar of dit nu verstandig is weet ik niet.
Verstand en gevoel liggen momenteel niet op 1 lijn.
 
Binc als het onderzoek niet lichamelijk belastend is zou ik het maar doen. Nu heb je de kans om het verder onderzocht te krijgen. Dan kun je later bekijken hoe het aangepakt kan worden.
Een x aantal uren heeft zeker te maken met je uitkering?
Als je je eerst beter meldt en daarna weer ziek heb je ook een probleem. Lijkt me niet handig. Kan altijd nog na de 29e.
Heb je zelf al gegoogeld op "te veel eiwitten in urine". Vast wel.


 
In de topic Beterschap Mike! schreef je laatst over jezelf:



Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het idd niet leuk is om volledig uit het arbeidsproces getrokken te worden.
Bij mij is dat een ander verhaal dan voor jou. Maar geloof me, je voelt je dan best wel enigszins nutteloos. Daarnaast, hoe langer je eruit bent, hoe meer je gaat twijfelen aan jezelf. Meer gaat denken.
Maar ook in het negatieve, in die zin, er komen twijfels over je eigen kunnen en of je wel goed genoeg bent.

Zoals ik dit lees lijkt het me dus zeker zinvol voor jou om weer beperkt deel te nemen aan het arbeidsproces. Die strijd tussen gevoel en verstand zouden wel eens het gevolg kunnen zijn van deze overpeinzing van jezelf:



Daarnaast, hoe langer je eruit bent, hoe meer je gaat twijfelen aan jezelf. Meer gaat denken.

Niet denken maar doen, zou ik zeggen!

Mike
 
Uiteindelijk moet de bedrijfsarts daar een beslissing in nemen. Vorig jaar toen ik naar de internist moest, moest dat proces afgewacht worden.

Ik weet ook, als ik aan geef om voor een aantal uren te reintegreren dat mijn werkgever geen werk heeft. Niet bij een klant. Wellicht op kantoor. Ik zie het alleen niet zitten om naast hem te zitten in 2 ruimte. Het is een oud pand aan de gracht van Utrecht welke bestaat uit 1 ruimte. Ik voorspel een hoop stress.
Daarom ging ik dit weekend solliciteren.

 
Ik miste je bericht Liesje.
Zag die van Mike eerder. Welke overigens mooi gespiegeld is ?
Want het is zeker waar.

Dit hele proces duurt mij te lang.

Ik ben bang dat ze puncties en alkes willen gaan doen. Op ct niks te zien. In het verleden ook niet.
Wat blijft er over, weer urine onderzoek en mogelijk een punctie van de nieren?
Ik weet nog hoe bang ik was toen ze in 2015, exact 2 jaar geleden op 2 aug, een punctie deden van hersenvocht vanuit mijn rug voor die Lyme.

Ziek melden na betermelding kan wel.
Alleen het is dan wel een rare situatie.
Mijn werkgever wil nog steeds vanmij af middels een ontslag procedure welke ik tot op heden heb geweigerd.
 
Weet je wat Binc, ik heb ongeveer 15 jaar op een kantoor hard gewerkt, van half negen tot 1 uur. Eerst op een afdeling waar ik lange rapporten moest tijpen (vond ik leuk) en later op een andere afdeling nota,s invoeren in de computer en ook alles verdelen en opruimen. Hoe hoger de stapel nota,s was die ingevoerd moesten worden hoe harder ik werkte. en altijd was de stapel weg of ik werkte iets langer door. foutloos. Tijd om te kletsen had ik niet, in tegenstelling tot collega,s die steeds van de afdeling weg waren.
Toch waren er op een bepaald moment "collega,s" die vonden dat zij alles beter wisten en konden.
Daardoor hebben ze mij voorgesteld om 5 jaar eerder (met behoud van salaris) te stoppen met werken. Kwam goed uit, dochter in verwachting en op kantoor zag ik het inmiddels niet meer zitten.
Ik heb destijds wel wat boeken gelezen om te leren hoe ik me moest handhaven in dat "klimaat".
Ik ben dus niet afhankelijk van iemand zijn goedkeuring om tevreden te zijn met mezelf. Ik weet dat ik het goed doe ja of nee en heb alleen verantwoording af te leggen aan mezelf. Natuurlijk is een complimentje op zijn tijd leuk, erg leuk zelfs.
Dus, heb je je werk altijd goed gedaan? Twijfel dan niet aan jezelf, helemaal niet nodig.
Trouwens, bij mijn dochter is datzelfde ook gebeurd. Een collega waarbij ze het nooit goed kon doen. Ze werd er helemaal gek van. Maar iemand vroeg toevallig of ze bij hun kon komen werken. Probleem opgelost. Op het juiste moment komt er voor jou ook verbetering. Gedachten zijn krachten. dus denk positief
 
Tot de 29e kun je misschien nog iets vinden via Google over puncties en andere dingen. Je moet er wel rekening mee houden dat er geen echte oorzaak wordt gevonden van je problemen en dat is ook lastig. Komt tijd komt raad.
Ik heb mijn bloeduitslagen vandaag gekregen.
Ga ik op "endeldarmschade" zetten als ik tijd heb.
 
Het is niet zozeer twijfel Liesje.
Het is omdat ik een juridische procedure tegen mijn werkgever heb gestart.
De verstandhouding is verstoord.
 
Binc je zei dat je gaat twijfelen aan jezelf. Waarom zou je? De verstandhouding is verstoord, ik zou ook niet graag naast zo iemand zitten. Is niet goed voor jouw gezondheid. Je hebt het recht om voor je gezondheid te kiezen.
Je hebt het hier voorgaand al uitgelegd, lijkt me niet een type die toegeeft dat er een miscommunicatie resp. wederzijds fouten zijn gemaakt.
 
Miscommunicatie, foutje, dan was het simpel.
Hij heeft moedwillig fraude gepleegd.
Doordat ik de rechtsbijstand erop heb gezet heeft hij een giga probleem.
Ik zat immers al onterecht in een ziektewet uitkering van uwv welke terug gedraaid moest worden.
Door die zaak van mij heeft dat verregaande consequenties voor hem.
Te beginnen met uwv en mogelijk ook de belasting.
Ik zie het niet zitten om naast hem in dezelfde ruimte te zitten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.086
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan