Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hier ook steeds terugkerende triggerpoints. Dry needling heeft ook mijn voorkeur maar helaas kan ik f-peut niet meer bekostigen en doe dus ook alles zelf met mijn heilige boek erbij van Claire Davies. Heb er soms haast een dagtaak aan maar ben blij dat het me steeds weer lukt om de boel zelf te verbeteren. Trouwens, Claire Davies schrijft in zijn boek ook dat steeds terugkerende triggerpoints kunnen duiden op een trage schildklier.
Na het lezen van het boek van Broda Barnes was het voor mij sowieso duidelijk dat mijn schildklier parten speelt. O.a basale temp van gemiddeld 36.1. Ben een maand geleden begonnen met Raw Tyroid van Natural Sources (gekocht bij IHerb). Vanmorgen weer eens temp gemeten en zat zowaar op 36.4. Toch ga ik ermee stoppen want ik heb het benauwd en heb een rare keelpijn plus heesheid die volgens mij komen door dat spul. Jammer.....
 
Medusa mijn temp is soms ook 36.4 (rectaal) maar meestal lager. vanmorgen 36.2
Dat is door de jaren heen steeds zo laag dus ik temp al niet eens meer.
Die rare keelpijn kan tijdelijk zijn en een andere oorzaak hebben (dus niet van het middel). Dus gewoon even afwachten en later weer Raw Thyroid proberen.

 
Volgens die website van forefront kan je dus juist aan je temp ( en hartslag) zien hoe het met je schildklier is. Dus Liesje, dan zou jij (nog steeds ?) last hebben van een schildklier die niet goed werkt nu.
 
Die rare keelpijn kan tijdelijk zijn en een andere oorzaak hebben (dus niet van het middel). Dus gewoon even afwachten en later weer Raw Thyroid proberen.

Ja dat hoop ik dan maar want ik merk wel andere voordelen van dit spul. Mijn spieren voelen nu voor het eerst sinds tijden weer een beetje ontspannen (dat voelt fijn!) en ben wat minder kouwelijk.
Toch kwam ik gisteren op het idee dat dit met de Thyroid te maken zou kunnen hebben door weer eens wat te spitten op de website van Forefronthealth. Hier kwam ik onderstaande zin tegen, vertaald met de vertaler, dus rare zin:

Voor velen kan het gebruik van een schildklier medicatie of een aanvulling met T3 leiden tot verhoogde hartslag, zware ademhaling en gevoelens van stress en angst.
Als je dit ooit hebt ervaren, weet je precies waar ik het over heb.


Ja, die zware ademhaling is psies wat ik ervaar. Lijkt ook wel of er een brok in m'n keel zit die de boel blokkeert.

Eerst maar even stoppen met de Thyroid en dan later nog eens proberen.
 
Ik krijg 1 augustus de uitslagen van het bloedonderzoek. wat betreft temp zou het dus nog steeds niet in orde zijn.
 
Liesje hoe zit het met je hartslag? Een hartslag lager dan 80-85 duidt ook op een trage schildklier volgens Forefront.
 
Liesje, volgens forefront zeggen bloeduitslagen dus niet zoveel over de werkelijk gezondheid van je schildklier. Alleen TSH b.v. zien ze het liefste onder de 1, alles daarboven zou al te hoog zijn. Maar goed, daar zijn reguliere artsen het vast helemaal niet mee eens !
 
Als jullie klachten krijgen ervan, is de dosering dan misschien niet te hoog?
Ik weet niet of dat capsules zijn maar anders de capsules open maken en halveren?
 
Zonet thuis gekomen, brief van de urgentie commissie gekregen.

Afgewezen ?
 
Ik bedoel een urgrntieverklaring om eerder in aanmerking te komen voor een woning.

Kan in bezwaar gaan binnen 6 weken.
Verwacht alleen niet dat dat zin heeft.
 
Voel mezelf terug bij af.
Ik had tijdens dit traject het gevoel al.
Daarnaast ook het gevoel weer aan het werk te willen. Maar wil toch even eerst het ziekenhuis af wachten vanmiddag.

Prima! Story of my life dit.

Ik doe het zelf wel weer.

Na dit traject hoop ik snel een ander baan te hebben. Hetzij via het reïntegratie proces 2e spoor. Of ik doe het zelf wel.
Of er vanmiddag wel of niets iets uit kimt bij due uroloog. Ik ga mezelf beter melden.

Dit weekend komt meneer hier weer wonen en zie het totaal niet zitten.

Dus geef mezelf een trap onder me kont en regel het zelf wel.
 
Dit was even een teleurstelling voor mij.

Maar goed, even wat anders.

Ik was vanmorgen bij de dierenarts om urine van mijn kat te laten onderzoeken die blaas problemen heeft.

Dit is een dierenarts die ik nog niet kende.
Hele leuke vrouw die ook van de rauwmelkse producten is. Ze vertelde dat ze haar rauwe melk thuis bezorgd krijgt via de hofweb winkel online. Wisten jullie dit?
Mag toch niet
 
Omdat hij nog steeds op het huur contract staat.
En zolang dat zo is heb ik geen poot om op te staan. De verhuurder moet akkoord gaan met zijn vertrek en dat ik alleen achter blijf. En dat doet de verhuurder niet.

Weiger ik hem toegang ben ik strafbaar. En andersom ook.
 
Komop, niet negatief zijn, er komt vast een oplossing ! Vindt je ex het geen probleem om weer bij je in te trekken dan ?

Wat mag er niet van de hofweb winkel ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.049
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan