Medusa
Well-known member
Hier ook steeds terugkerende triggerpoints. Dry needling heeft ook mijn voorkeur maar helaas kan ik f-peut niet meer bekostigen en doe dus ook alles zelf met mijn heilige boek erbij van Claire Davies. Heb er soms haast een dagtaak aan maar ben blij dat het me steeds weer lukt om de boel zelf te verbeteren. Trouwens, Claire Davies schrijft in zijn boek ook dat steeds terugkerende triggerpoints kunnen duiden op een trage schildklier.
Na het lezen van het boek van Broda Barnes was het voor mij sowieso duidelijk dat mijn schildklier parten speelt. O.a basale temp van gemiddeld 36.1. Ben een maand geleden begonnen met Raw Tyroid van Natural Sources (gekocht bij IHerb). Vanmorgen weer eens temp gemeten en zat zowaar op 36.4. Toch ga ik ermee stoppen want ik heb het benauwd en heb een rare keelpijn plus heesheid die volgens mij komen door dat spul. Jammer.....
Na het lezen van het boek van Broda Barnes was het voor mij sowieso duidelijk dat mijn schildklier parten speelt. O.a basale temp van gemiddeld 36.1. Ben een maand geleden begonnen met Raw Tyroid van Natural Sources (gekocht bij IHerb). Vanmorgen weer eens temp gemeten en zat zowaar op 36.4. Toch ga ik ermee stoppen want ik heb het benauwd en heb een rare keelpijn plus heesheid die volgens mij komen door dat spul. Jammer.....