Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Momenteel voel ik mezelf idd te onzeker om daarop te vertrouwen. Het lijkt inmiddels zo lang geleden. Waar ik voor een paar maanden geleden terug zie weer aan het werk te willen, die energie is weg. Lijkt gewoon niet meer te bestaan.

Ik weet niet meer wat ik met geloven.
 
Ik blijf hoofdelijk aansprakelijk voor de huur elkedageenei. Ook al huur ik ergens anders. Contractuele medehuurder. Er moeten 3 partijen akkoord gaan als er 1 wil vertrekken. Mijn inkomen is niet voldoende om 2 huren te betalen
 
Daarnaast blijft het fucking probleem dat wat ik ook zoek aan woonruimte, overal tegen kom dat huisdieren niet toegestaan zijn.
 
Als hij t huis wil houden betaalt hij de huur ook maar in zijn eentje. Is er misschien anti kraak huurpand in die omgeving? Is bij je ouders nog een optie? Het gaat toch om tijdelijk.
Desnoods nemen we met 3 forumleden elk een kat van je tijdeljjk in huis (ik heb er al drie dus allemaal is geen optie)
Binc je moet letterlijk afstand creëren en je kunt niet teveel eisen stellen. Hij heeft totaal geen haast sterker nog hij gaat niet zo te horen. Ds wil je niet helemaa wegkwijnen moetber iets gebeuren... waar zijn je vrienden in dit verhaal?
 
Dat gaat niet. Ik kan ze niet scheiden. Dat is teveel stress. Blijft og steeds het verhaal, 2 keer per dag bij de kat om de 12 uur insuline spuiten en tussendoor meten.

Vrienden hebben kinderen, zijn getrouwd en wonen met huisdieren. Mijn dieren kunnen daar niet terecht om dezelfde reden als wat jij aan geeft. Dat je al 3 katten hebt en dat dat dus idd niet gaat. Maar ik ga niet 2 broers van 9 jaar uit elkaar halen. Dan worden de problemen nog groter.

In deze omgeving is heel veel woningnood en bovendien is het ook nog eens heel duur. Huizen van vrienden zijn niet groot.

Hij moet gewoon op hoepelen en ik wacht nog steeds op mijn rechtsbijstand. Maandagavond heb ik de hoorzitting voor de urgentie. En totdat er een uitspraak komt wat nog 12 weken kan duren verander ik niks. Hooguit dat ik de weekenden in een huis van een vriendin zit die dan bij haar vriend is. Dat is een stukje van 15 minuten op en neer rijden Om de kat insuline te spuiten.
 
Zelfs antikraak had ik ook al gekeken. Zelfs daar mogen geen huisdieren!
 
Even over een andere boeg. Als we het hebben over narcisme dan moet dat toch ook wel hormonaal zijn? Dan is dat toch oplosbaar? Ik snap dat het ook met jeugd te maken heeft. Maar ergens denk ik dat dat niet de enige oorzaak is?
 
Vandaag weer uit de hand gelopen!!
Ben afgesloten van WiFi!
Meneer heeft alle spullen weg gehaald. Tv modem internet etc etc. Alleen maar hatelijk. Inmiddels contact gehad met de politie weer. Ik laat alle meldingen om zetten in aangiftes!! Aks ie vanavond nog thuis komt sta ik noet meer in voor wat er gebeurd. Daarom ben ik naar mijn ouders gegaan. Vanmiddag stond ik tegenover hem met een nes in mijn handen! Ik ben letterlijk in staat on hem te vermoorden!! Echt letterlijk!!!
 
De kwaadheid die ik voel is inmiddels niet meet in woorden uit te drukkrn
 
Wat heftig Binc. Ik heb geen tips voor je. Wil je alleen veel sterkte wensen. Wat moet jij je rot voelen. Maar laat je niet verleiden om die kwaadheid om te zetten in iets waar je achteraf spijt van krijgt. Goed dat je naar je ouders bent gegaan.
Houd je taai, alleen nog maar aan jezelf denken nu.
 
Binc dit is wat wij vreesden: hij krijgt je zo 'gek' dat je helemaal buiten je zelf bent.. Goed dat je weg bent gegaan!
Een kennis van mij, absoluut geen narcist, juist het tegenovergestelde, was met een narcist, ze zei achteraf toen het uit was: hij wist me zo'n waardeloos gevoel over mezelf te geven dat ik overwoog om zelfmoord te plegen'. Ze gaf aan: hij kruipt als het ware onder je huid en breekt (zonder dat je er eerst erg in hebt) alles af wat jij hebt opgebouwd. Dat paste totaal niet bij haar, ze is een empathische, intelligente. gevoelige vrouw, oftewel het ideale (!) slachtoffer van een narcist. Die worden tot dit soort types aangetrokken, als een vampier op bloed.
Dit verhaal had ik steeds in mijn achterhoofd, zie nu hoe 'gek' hij je heeft gemaakt.. Nooit meer in zijn buurt komen als t kan.
 
Binc, woede wordt opgekropt. Heeeeel logisch. Ooit op een workshop aangeraden gekregen. Pak een kussen en sla erop los.
Ik vraag me af of hij zelf niet naar zijn ouders of familie kan gaan, tijdelijk.
 
Ik moest vanmorgen uiteraard wel terug om mijn kat te spuiten.

Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb ook wraak gevoelens. Hij begint met spelletjes en andere rare dingen. Vervolgens doe ik spelletjes terug en zo gaat het heen en weer. Ik ga nog steeds aan mezelf twijfelen of ik niet de narcist ben.
Waarom zit ik anders zo vol met wraak gevoelens? waarom voelt het dat ik hem wel wat aan kan doen?

Vanmorgen heb ik de internetprovider gebeld om op mijn naam zelf internet aan te vragen. Krijg ik de mededeling dat ze nu niks kunnen betekenen omdat er nog een aansluiting is. Hiervan hebben ze gister melding gekregen dat deze aansluiting per 1 november verheuisd word. vervolgens komt meneer thuis. Ik confronteer hem ermee en krijg als antwoord dat ie dat altijd nog kan annuleren..??? En dat het huurcontract nog niet rond is. Ik snap er geen klote meer van. Echt niet. En de enige die hij ermee heeft met het modem weg halen is zichzelf. Nu heeft ie het weer even aangesloten omdat ie ze offertes moet doen.
Ik begrijp dit gewoon niet meer. Ik begrijp mezelf niet meer. Mijn eigen gedrag niet en die van hem niet, incl de hele situatie. Ik heb dat gesprek met de internet provider wel opgenomen waarin expliciet aangegeven word dat hij het internet verhuisd. Misschien heeft het juridisch gezien nog toegevoegde waarde of zo. Ik weet het ook niet.
 
Binc ik kan je wel begrijpen maar sta ook niet in jouw schoenen.
Je vertelt hem TE VEEL. doe gewoon je ding. Hij hoeft niet te weten dat je gebeld hebt!!.Hij hoeft niet te weten dat je naar je moeder gaat. LAAT HEM IN ZIJN SOP GAAR KOKEN.
Zodra hij zijn mond opendoet wordt jij kwaad. Dat is een gegeven. NEGEER HEM.
Hij komt binnen? NEGEER HEM. Ga uit de kamer. Ga naar je slaapkamer. Ga naar buiten of wat dan ook NEGEER HEM.
Als hij begint te praten over dingen die jou niet aanstaan. Waarom zou je antwoord geven. Zeg dat je NIET met hem wilt praten. Zet hem schaakmat. Loop weg.
Kun je ergens een deur op slot doen? Nee, loop dan naar buiten.

Je hoeft niet te weten wat hij aan het regelen is. NEGEER HEM.
Als hij een ander adres heeft geregeld waar hij kan wonen, dan merk je het wel.
Hij gaat het je echt NIET VERTELLEN. Hij weet dat jij dan opgelucht bent dus zegt hij niets of verzint weer van alles en nog wat. Gaat hij eerdaags weg? Vraag niet waar naar toe. Vraag helemaal niets. Het gaat je niet aan, als hij maar ophoepelt.



 
Ik heb hem ook niks verteld. hij kwam binnen toen ik vanmorgen aan de tel zat. Zodoende weet hij het.

Verder vind ik negeren erg moeilijk als hij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
Het voelt alsof ik over me heen laat lopen. Ik heb iets teveel temperament hoor op zo een moment. Ik hoef toch zeker niet alles maar te pikken!

En het kan mij niet schelen dat hij andere woonruimte heeft. Sterker nog, ik zal juichen. Maar ik weet gewoon niet of het waar is als hij alweer begint over annuleren en het huurcontract is niet rond!
 
Ik voel mezelf gewoon in de war. Ik weet niet meer wat waarheid is, wie schuld heeft of wat ook.
 
Vanavond heb ik de hoorzitting gehad voor wat betreft het bezwaar welke ik ingediend had tegen de uitspraak van de gemeente.
Zit je tegenover 4 juristen en iemand van de gemeente. het college.
Ik had wel het idee dat de juristen het niet eens waren met de afwijzing die ze mij hebben toe gestuurd. Maar goed, zeker weten doe ik het ook niet. Wel is iedereen het erover eens dat het een zeer moeilijke en onhoudbare kwestie is. Op de valreep heb ik het geweld wel aan kunnen tonen. Eerder niet. Ik focuste mij op de politie rapporten en die krijg je simpelweg niet.
Maar ik ben ook meermalen bij mijn huisarts geweest. Per toeval kwam dit ter sprake omdat ik vorige week even langs moest. Ik heb afgelopen vrijdag dus de journaal regels uit mijn medisch dossier gekregen waarin duidelijk het huiselijk geweld door mijn huisarts is genoteerd.

 
Binc zat je alleen tegenover 5 mannen? of had je zelf ook iemand mee.
En hadden die juristen die politie rapporten dan niet?
Krijg je nog een conclusie van die heren?
 
Nee, 2 mannen en 3 vrouwen. De politie rapporten heb ik niet. Die krijg je niet als burger. Vandaar de uitdraai van de huisarts. Waarschijnlijk zullen ze wel navraag doen bij de politie.
Over ongeveer 6 weken krijg ik een uitslag. Maar dat kan ook 12 weken worden.
 
Ik heb niet op het juiste woord kunnen komen. Mijn moeder heeft gezegd dat de reden waarom ik mee ga in zijn spelletjes voort vloeit uit onmacht. Niet omdat het mijn schuld is. Ik neem immers geen impulsieve acties elke keer. Sterker nog, ik was weer begonnen met een klein beetje te geven. hier en daar een keer wat eten over laten als ie thuis kwam bv.
Ik denk dat ik mijn moeder maar moet geloven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan