Liesje,
Het is wel waar. Ik heb geen advocaat nodig om te weten dat de verhuurder in zijn recht staat. Juridisch mag dat.
En ik heb erbij gezeten dat hij borg betaald heeft voor die woning. De verhuisbevestiging van post nu met nieuw adres ligt hier op tafel incl het getekende huurcontract. Dit zijn geen grapjes van hem. Het zijn impulsieve acties waarbij hij niet na denkt over ee gevolgen.
En Mike,
Ik heb wat jij zegt toegepast. Meneer is zo materialistisch. En ik heb zelf nog wat schulden lopen waarvoor ik elke maand een beetje buiten de boeken werk zeg maar om te kunnen leven. Ik heb juist expres gezegd dat ik de schuldsanering in ga.
Juist omdat ik wil dat hij gaat. Maar wel in overleg en samen oplossen. Maar hij ging direct ze dure tv en marantz set weg halen en naar zijn loods brengen. En wie voelt zichzelf om die reden slecht? Ik! Ik heb het gevoel dat ik het niet goed asn pak, hem bedonder en besodemieter en narcistisch ben. Begrijp je nu dan de twijfels over mezelf?? Ik voel mezelf ronduit slecht en verdrietig omdat het voor mij voelt dat ik hem belazer