Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik heb geschreven dat ik mannen tegenkwam op alleenstaande clubs die gewoon een sexs maatje zochten en geborgenheid. Vooral de wat oudere mannen (mijn leeftijd) waren vroeger de baas en moeder zorgde voor hun natje en droogje.
En als het dan niet ging zoals ze wilden werden ze boos. Ik ben gescheiden omdat mijn eigen vader en moeder niet bepaald gezellig met elkaar omgingen en zijn vader en moeder waren elkaar aan het doodzweigen. Mijn huwelijk ging dezelfde kant op en IK had het altijd gedaan. Ik wilde niet scheiden, ik wilde verandering. Maar hij vond dat hij niet schuldig was en dus ging hij niet mee. Ik had dus geen keus meer, of blijven en een huwelijk zoals onze ouders of weggaan.
 
Hij heeft toen 2 maanden in een huis van iemand Andes gezeten.
Tijdelijke verhuur.

Ik hoop dit weekend toch wat mogelijkheden te hebben om eea te regelen.

Alles in mij schreeuwt om alleen te zijn. Geen 3 wekkers en 2 telefoons die uren af gaan als hij op moet staan. Heerlijk. Hij slaapt nu beneden. Toch word ik wakker van al die toestellen die maar af gaan.
Als hij toch besluit weg te gaan dit weekend waar hij steeds op hamert vraag ik wel huursubsidie aan of zo.
Ik moet zelf zaterdag weg. Ik ben er liever wel bij als hij, wanneer dat dan ook is met ze spullen gaat verhuizen.
Ik weet precies hoe het anders gaat. Alle deuren open en katten die ontsnappen.

Iemand nog tips voor straks bij de gemeente?

 
Neem iemand mee naar de gemeente, een goede kennis of vriendin.
En zorg er vooral voor dat je er zaterdag bij bent als hij vertrekt!!!!!
Je kunt i.g.v van nood bij mij terecht met katten. Moet ik wel e.e.a improviseren
om onze katten gescheiden te houden maar dat gaat wel lukken.
Misschien wil Mike mijn email adres wel even aan je geven.
 
Waarom moet je zo nodig weg zaterdag? Auto halen en dan?
Je kunt de auto ergens zetten waar je het huis kunt zien. Hij weet dan niet dat je daar inzit. Zorg dat je eten en drniken hebt. Wil je thuis zijn ja of nee. Zeg dan die afspraak af. Denk in oplossingen!
Neem foto,s van belangrijke spullen die hij NIET mee mag nemen. = bewijs!!
Doe anders alsof je weg bent. en hou stiekum een oogje in het zeil. Is lastig, nou en.
Als je ziet dat hij weg gaat en alles open laat staan dan ben je in de buurt.

 
Iedereen om me heen is aan het werk. Ik ga dus alleen naar die gemeente.
Ik hou het in mijn achterhoofd medusa voor wat betreft de katten. Gedragsdeskundige is ook op de hoogte. Ik begrijp dat jij ook katten hebt? Dat zal voor jouw katten ook heel veel stress opleveren. Geen idee of jou katten geënt zijn en gezind zijn? Die van mij zijn dat niet. Ik zeg het er maar bij in belang van jou eigen katten.
Helicobacter bacterie, slokdarm ontsteking en maag.
De ander ibd.

Zaterdag idd die auto op halen.
Bij de broer van een vriendin van mij in Eindhoven.
Zo kom ik ook nergens om dingen te regelen.
Inmiddels ben ik dood en dood moe.
Vanmorgen weer een hele tirade.
Kan ff niet meer helder denken.
Op het moment dat ik toe geef aan zijn verzoek om een handtekening te zetten zodat hij weg kan word hij nog meer kwaad.

Heb voor de katten de slaapkamer beschikbaar gemaakt met eten water, doosjes en kattenbakken.
Valeriaan kussentjes etc.
 
Ik denk dat zowel jij als je katten een 'miraculeus' genezingsproces tegemoet gaan. Die katten zijn nl. ook ernstig gestresst en dat ligt aan de basis van hun klachten. Hoe eerder je daar weg bent hoe beter!

Mike
 
Ik denk dat zowel jij als je katten een ‘miraculeus’ genezingsproces tegemoet gaan.

Dat denk ik ook, jullie gaan met zijn drietjes ten onder aan de stress!

Binc, mijn katten zijn niet geënt. 1 is supergezond en de ander is ernstig ziek en staat op de nominatie om te hemelen. Hij heeft vorige week voor de laatste keer een shot AB en Prednison gekregen en ik heb besloten dat ik niet verder ga dokteren met hem. Als de klachten terug komen mag hij gaan...
Zijn de gezondheidsklachten van jou katten besmettelijk?
Ik heb ook nog een hond, kan goed met katten is rustig en vriendelijk.
Kun je die auto niet zondag ophalen? Probeer met je mee te denken ;-)
 
Ben je al bij de gemeente geweest? Zo niet: schrijf zoveel mogelijk op en vraag alles wat je niet goed snapt na. Stel vragen zoals: 'hoe bedoel je dat precies?' 'Begrijp ik het goed dat...?'
Zo krijg je helderheid. Maak je niet druk om 'dom' over te komen, je zit in de stress en dan neem je het niet goed op. Als zij dat niet begrijpen is dat niet jouw probleem.

Zet dingen alvast weg waarvan je niet wilt dat hij ze meeneemt. Houd je camera zaterdag bij de hand als je erbij bent.
Kun je iemand bij jou uitnodigen zaterdag al is het alleen maar dat hij zijn fatsoen houdt en diegene meteen jou mentaal steunt? Eerst maar duimen dat hij nu echt oprot.

Goed om te horen hoe 'Alles in mij schreeuwt om alleen te zijn". Je begint grote stappen te maken wees maar trots op jezelf!

Eens met Mike dat eenmaal daar weg zullen je katten waarschijnlijk ook opknappen. Wat zal dat je veel lucht geven! Dan kun je beginnen met verwerken en weer van het leven gaan genieten.
 
Ik ben net pas weer terug.
Ze willen ook een gesprek met mijn partner. Hun zeggen ook wat hij doet niet door de beugel kan. Ik mag niks tekenen want dan krijg ik geen urgentie van de commissie.
In de tussentijd oproepen geplaatst op fb groepen voor de katten. Mijn katten kunnen niet met honden. Dat wordt knokken.
Nu zo eerst maar met de bus naar Hilversum om een oplader te kopen zodat ik op woningen kan reageren. Moet van de gemeente elke week reageren maar mijn mac doet het alleen nog mwt oplader erin nadat ie stuk gegooid is. Al me wachtwoorden staan in dat ding en manlief heeft de oplader expres mee genomen.

Iver dat genezing proces, dat voel ik nu al. En al langer. Ik heb alleen dat steuntje in de rug nodig. Reden dat ik telkens steeds niet weg ben gegaan en blijven hangen is juist vanwege mijn katten die ik niet achter wil laten.
 
Helaas is zondag ophalen geen optie.
Vriendin van mij rijd mij erheen en ze kan alleen zaterdag.
Dan kunnen we alle papieren ook meteen regelen etc.
Of die bacterie besmettelijk is daar zijn geloof ik de meningen over verdeeld. Ik verwacht vandaag nog wel telefoon van de internist en dan vraag ik het.
Lijkt mij dat het wellicht via elkaar wassen kan maar eigenlijk overleeft die bacterie in het maagzuur.
Mijn katten staan op

Synulox
Metrazol
Ulcogant
Prednison
Maagzuurremmer ??

Die met de Slokdarmontsteking mag absoluut niet spugen anders geneest het niet.
Dus dit gaat echt heek erg lastig worden.

De gemeente heeft op basis van mijn verhaal aangegeven dat hij psychische spelletjes speelt.
Vorig jaar ook. Maar toen dacht ik bij mezelf, ja dat is altijd makkelijk geroepen door vrouwen over mannen.
Maar ze hebben godverdomme fucking gelijk. Hij isoleert mij moedwillig vab alles.
 
Die arme beesten staan stijf van de stress en hebben geen medicatie nodig maar een stabiele, rustgevende omgeving. Die vent maakt jou en je katten stelselmatig kapot, het is alsof je langzaam door duizend messteken telkens een klein beetje meer leegbloedt.

Wat zijn dat trouwens voor 'vriendinnen' en familieleden dat ze niet ONVOORWAARDELIJK voor je klaar staan? Ik zou alle afspraken afzeggen en er voor je zijn, waar en wanneer je maar wil! Gelukkig lijkt de gemeente de ernst van de zaak wel op de juiste wijze in te schatten, zo te zien.

Mike
 
Ik denk eerder dat het een combi is vab stress en medisch.
Ze hebben alle natuurlijke producten die zouden moeten helpen gekregen. Maar die bacterie speelt parten.
Ze hadden deze klachten al bij de vorige eigenaar. Die met ibd had dat al vanaf dat ie geboren was weet ik van de fokker. Cbd olie werkt heeft geen effect. Medisch gezien gaat het zeker een stuk beter.

Stres gezien niet.

Voor wat betreft zaterdag, de moeder van die vriendin van mij is overleden. Het is dus al heel wat dat ze tijd vrij kan maken.
Bovendien, autobedrijf is zondag gewoon dicht. Dus vandaar.
Wellicht vertrekt ie zaterdag niet eens. Hij zou gisteren ook vertrokken zijn. Kan net zo goed weer een spelletje zijn.
Maar ik wil gewoon me ding doen die ik moet doen. Ik laat mezelf niet tegen houden. Niet meer!
 
Net naar hem gemaild over de afspraak die bij de gemeente staat voor beiden.
De dames hebben rekening gehouden met de tijd voor wat betreft zijn werk. Inmiddels ben ik maar de wijste geweest en heb de volledige huur alsnog betaald aangezien meneer geen enkele financiële verantwoordelijkheid meer wil nemen totdat ik teken war hij wil dat ik teken.
Advies wat ik kreeg was om hem de afspraak schriftelijk door te geven iplv mondeling want dat word toch weer een hoop stampij.

Letterlijke copy paste van zijn reactie.


En wat moet ik bij dat maatschapelijke werk doen ????

Huur moet geregeld worden en de gezamelijke boedel verdeelt
Meer niet

Zie niet in wat ik daar te zoeken heb, je zal met een verdomd goeie reden moeten komen wil ik daar heen gaan


Trouwens dan werk ik ook nog in rotterdam


 
Die vent maakt jou en je katten stelselmatig kapot, het is alsof je langzaam door duizend messteken telkens een klein beetje meer leegbloedt.

Zo, nu heb ik de rollen eens omgedraaid. Meneer is thuis en begint er meteen weer over. Het kan hem niet schelen hoe mijn woonsituatie eruit komt te zien en of ik al dan wel urgentie krijg en of ik het hier wel of niet kan betalen. Hij ziet niet in wat hij bij de gemeente te zoeken heeft. Ik heb gezegd dat ze willen bemiddelen om normaal uit elkaar te gaan. Heeft ie niks mee te maken waren zijn woorden. 20 april is voor hem te laat want per 1 mei kan ie andere woonruimte hebben.
Dan is er in mijn beleving geen verschil of die huur nu of na de 20e opgezegd wordt zolang het maar voor 1 mei is.
Dus nu tekenen! Wat gaan we doen!?

Waarop ik heel rustig gezegd heb, ik kan de rollen ook om draaien. Ik verzorg in elk geval je natje en droogje niet meer aangezien je toch geen enkele verantwoordelijk neemt.
er komt een dag dat ik de huur op zeg als hoofdhuurder en vertrokken ben. Dan ga jij het maar regelen met de verhuurder of je hier blijven kan en jezelf maar afvragen hoe snel je op korte termijn aan woonruimte komt, aangezien ik dab mijn biezen al heb gepakt en niet meer aansprakelijk ben voor de huur. Dus wat ga jij ni doen?
En daar was ie stil. Zit weer met katten boven. Het lukt hem niet meer om mij te breken. Nu niet en nooit niet meer!
Ik krijg alleen maar meer energie. Maar dat zal de adrenaline misschien wel zijn of zo.

Tante katjes is morgen telefonisch bereikbaar.
 
Ik vind dat de gemeente ZELF kontakt met hem moet zoeken. En hem moet gebieden te komen. Tegen hun zal hij geen grote mond durven te geven denk ik.
 
Ik werk in Abcoude, veel collega's uit Weesp en omgeving. Indien gewenst vraag ik na of iemand tijdelijk voor je katten wil zorgen.
 
Dat is erg lief!!
Heb vandaag mijn netwerk al open gegooid! Maar graag. Als je het wilt vragen.

Hij is knetter gek. Helemaal mesjokke! Gaat steeds verder uit ze plaat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan