Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het is een zware lange dag geweest vandaag. Ik ben nog niet van hem af. Hij moest vanavond nog wat kleine dingetjes ophalen.

Hij blijft met dat contract zitten. Heeft vandaag contact gehad met zijn advocaat. De verhuurder kan niet aangepakt worden. En dus gaat ie mij nu voor de rechter dagen om onder de huur uit te komen. En helaas is dit juridisch mogelijk. Er gaat in elk geval geen rust komen. Dat is duidelijk. Vaak zijn dit ook nog eens verkorte procedures. Een procedure waarbij ik inkomen en/of huursubsidie aan moet kunnen tonen dat deze huurwoning betaalbaar is voor mij. Tot op heden niet. Spaargeld telt allemaal niet mee. Ik vrees dus dat de rechter de uitspraak zal doen dat we er allebei niet meer kunnen wonen. Ik ben dan verplicht om dit pand te verlaten op verzoek van de rechter.
Ik ga hier nog wel verder mee bezig een heb nog wel mogelijkheden misschien om dit met de nieuwe verhuurder op een andere manier te doen. Maar heb ook nog niks van de makelaar gehoord.

Verder veel verdriet gehad vanmiddag. Een confronterende dag. Maar verder voel ik niks. Vanavond had ie nog wat raars. Als ik zeg geen contact meer te willen, zegt hij, oke, dan is het definitief over. Maar daar geloof ik niet zo in van zijn kant. In elk geval is ga ik zo naar bed. Morgen eindelijk geen wekker die af gaat van hem vanaf half 6 waarbij ie niet op kan staan. Duurt normaliter zeker 2 uur voordat ie dan wakker word. Eerder maakte ik hem 10 keer wakker als ie niet op kon staan.
Slaap, dat is wat ik nu nodig heb!
 
Binc als ik het goed begrijp is hij nu definitief het huis uit?
Even wennen aan het idee, maar dan kun je weer aan je eigen gezondheid werken.
 
Ja, hij is weg. Vooralsnog. Morgen komen de nieuwe sloten. Wel moet ik hem binnen laten als hij nog wat vergeten is. Maar dat gaat dan niet meer zo wanneer hem dat uit komt en ik ineens helemaal verstijf.

Blijft de vraag of hij echt een kort geding tegen mij aan gaat spannen. Hopelijk neemt die nieuwe verhuurder snel contact met mij op. Die zijn de financiering nog aan het rond maken voor de koop van deze woning. Zal geen probleem zijn volgens de makelaar aangezien ze meer panden kopen. Het zijn investeerders. Ga zo proberen te onderhandelen dat hij ontslagen wordt uit het contract. Dan komt er een aanhangsel dat het alleen op mijn naam staat. Wat ik de verhuurder wel al aan kan bieden is een paar maanden vooruitbetaling van mijn spaargeld. Maar dat telt voor een rechter niet mee alszijnde dat je maandelijks de huur in je eentje kan betalen. Maar goed, niet eerder dan dat die subsidie rond is, waarvan hij zo nodig dwars moest liggen om niet mee te tekenen. Gaat ie tot die tijd maar mooi mee dokken en betaal ik het later wel terug aan hem als het rond is.

Voel mezelf wel emotioneel en krijg de dingen niet goed op een rijtje. Ik zit denk ik nog vol met ongeloof, boosheid en verdriet. het is vooral confronterend dat zijn spullen weg zijn als ik bv naar boven loop. Ik heb van die ruimte wel meteen verandering gemaakt. Veel nieuwe spulletjes gekocht voor de katten. Krab paaltjes en verstop plekjes. Wat plankjes aan de muur nog gemaakt met mandjes. Wat speeltjes aan spijkertjes gehangen die nog in de muur zaten. Dat is het enige waar ik blij van word momenteel. Dat het iets beter gaat met mijn katten. en dat zie ik ook terug in de bloedwaarden van mijn kat als ik hem moet prikken voor zijn suiker.

Verder zal ik erdoorheen moeten. Ik geloof alleen niet dat hij mij definitief met rust gaat laten. Vooralsnog heb ik pijn in mijn hele lijf.
 
Vandaag ben ik ongelooflijk op mijn ziel getrapt. Ik heb een trap na gekregen van hem. Gevoelsmatig wist ik eerder al te willen stoppen met hem. Omdat ie weer terug kwam kreeg ik toch weer intieme gevoelens. Sorry, verwijt het me maar, ik kan er niks aan doen. Afgelopen donderdag is ie weg gegaan. Wel zijn er nog dingen die geregeld moeten worden vanwege dit huis, waardoor ik hem vanmorgen aan de tel had. Was voor mij heel verwarrend. Ik had gezegd dat ie alles maar op de mail moest zetten. En hij vond dat vreemd en refereerde dat dat bij zijn ex ook zo ging terwijl hij eigenlijk gewoon wil bellen. En toen begin ie over de toekomst. Hij wist niet zeker of er in de toekomst nog iets mogelijk zou zijn tussen ons, wat ik afgehouden heb. In bijna elke zin liet ie wel doorschemeren een heel klein lijntje open te willen houden. Vervolgens hebben we nog wat app contact gehad over dit huis omdat ik klaar was met het persoonlijk spreken aan de tel. Hij heeft in de app gezet dat het allemaal niet in zijn koude kleren is gaan zitten en er tijdens onze relatie nooit iemand anders is geweest. Maar sinds afgelopen zaterdag heeft ie gevoelens voor een ander gekregen. Het overkwam hem gewoon schreef ie en was niet gepland. Daarvoor was het alleen vriendschappelijk. Hij sluit af met de zin, "snap dat het niet leuk is om te horen, ik was hier niet op uit"

Ik voel mezelf echt op mijn ziel getrapt en heb inmiddels zoveel verdriet. Ik weet niet waar ik met me gevoel heen moet. Ergens geloof ik hem niet. Omdat hij dubbele dingen door heeft laten schemeren. Maar sorry, een beetje redelijke vent doet dit toch niet?
Is dit nu echt bedoeld om mij moedwillig op me ziel te trappen? Zou het echt waar zijn? Want het lukt hem heel goed om mij zeer te doen.

En hij blijft maar zeiken om geld voor de eindafrekening van de Electra terwijl ie nog niet eens standen door heeft gegeven en ik nog geen eens een eindnota heb gezien. Van de week stuurde hij bericht of ik nog een koffieapparaat nodig had.

Ik weet het niet meer, ik zit er helemaal doorheen. Had vanmorgen ook een afspraak met het reintegratie buro. Die hebben ook contact gehad met de arbo. En nu komt er een actueel oordeel als voorbereiding op een aanvraag van een WIA die ik niet wil. Contactpersoon die hier was zat bijna met mij mee te huilen. Hij kreeg namelijk alles mee van de berichtjes die hij stuurde. Ik heb deze pijn en woede echt nog nooit eerder mee gemaakt en weet echt niet meer waar ik moet beginnen.

Deze relatie heeft mij zoveel gekost. Mijn hele zelf, mijn baan, eigenwaarde, vertrouwen spullen, alles.

en nog twijfel ik aan mezelf wat ik fout heb gedaan. Wat ik beter had kunnen doen om het allemaal goed te maken.
 
En ik zal altijd ee speciaal plekje in zij. hart houden en mag altijd een beroep op hem doen als dat nodig is. Dat zei ie nog. Wat is dit nu? Ik be helemaal va mijn stuk gebracht van al die dubbele dingen.
 
Dat laatste is typisch voor narcisten en door die aanpak ben je waarschijnlijk ook indertijd voor hem gevallen. Daarom trapt iedereen er met boter en suiker in bij een narcist. Mooie praatjes maar ze handelen totaal anders.

Nu hij weg is wordt het stil en kun je aan de verwerking beginnen. Ik wens je heel veel sterkte en vertrouwen in de toekomst Binc.
 
Ja nouik weet het echt niet meer. Dan heb ik weer een vriendin die zegt, als jij hem niet kwijt wilt moet je vanavond naar hem toe op je hoge hakken.

Het voelt allemaal zo dubbel
 
Als je dat maar uit je hoofd laat!!!!!
Ik zie het een beetje als kinderen die gaan emigreren. Je weet dat je ze moet laten gaan maar er is verdriet.
Verdriet mag er zijn. Ga maar een flink potje janken, zal je goed doen.
En train je hersens. EINDELIJK IS HIJ WEG. Een andere vriendin? JE MAG HEM HEBBEN.
Als je het probeert - al is het moeilijk - je kunt zelf je gedachten omdraaien.
Zoek iets wat je kan afleiden. Heb je schrijven al geprobeerd?

 
Dat soort 'vriendinnen' kan je net zo goed missen als kiespijn, klinkt alsof zij ook gevoelig is voor dit soort 'bad boys'. Laat zij maar op hoge hakken naar hem toe gaan, jij moet je zegeningen tellen dat-ie verdwenen is en ook nog zijn oog heeft laten vallen op een ander. Hij heeft een nieuw slachtoffer gevonden om 'mind games' mee te spelen en aan jouw reacties is te zien hoe bedreven hij daar in is. Goodbye and good riddance!

Mike
 
Ik schrijf hier Liesje. Alleen hier.

En Mike, ik schreef al eerder dat ze zelf een narcistische vriend heeft. Ze is er alleen niet gevoelig voor of zo zoals ik dat ben. Ze handekd altijd zo dat ze hem weer wint. Maar hij is rijk en betaald een huis elke maand voor haar. Die van mij is echt niet rijk maar heeft torenhoge schulden. Ze zegt alleen steeds dat ik negatief ben en teveel kijk naar de dingen die in het verleden gebeurd zijn terwijl ik die mogelijk kan veranderen door dit of dat te doen.

Erste van alkes, ik kan niet geloven dat er 1 dag tussen zit dat ie alweer gevoel heeft voor een ander. Het doet echt zoveel pijn. Ik kan emotioneel niet zo denken zoals jij het schrijft Mike. Ik ben de buitenstaander niet.
 
Als ik jou was zou ik rouwen om het slachtoffer in jou en dat deel voorgoed achter me laten, zodat je er sterker uit komt. Die 'vriendin' is een golddigger, zoals zoveel vrouwen. Dat soort mensen zou ik onmiddellijk uit mijn leven snijden als ik toch een nieuw begin kon maken.

Mike
 
Je hoeft jezelf niet te verdedigen. Niemand hoeft het te begrijpen. Ook je zogenaamde vriendin niet. Ga jezelf maar lekker zielig voelen. Net zolang tot je er genoeg van hebt. Misschien morgen al.
Ik ben ooit eens behoorlijk voorgelogen door iemand. Ik zei tegen mezelf. Ik lijk wel gek om me daar zoveel van aan te trekken. Ik gebruikte het als een soort mantra. En echt dat helpt.
 
Dat speelt idd ook al een poos door mijn hoofd. Steeds zegt ze, Tuurlijk hou je van hem en dit en dat.
Ik heb mezelf wellicht te lang laten leden door haar adviezen. Ze zegt dat ik zo nooit ergens kom door maar te blijven hangen in dingen die in verleden gebeurd zijn. En dat ik het zelf jan veranderen en zo.

Anderzijds zit ik nu serieus wel heel vol met wraak gevoelens. Zoals, als die huursubsidie rond is met terugwerkende kracht, geef ik hem niks. Dat wilde ik eerst wel. Maar mijn moeder zei vanmiddag, ben je vergeten dat ie he oude MacBook stuk heeft gemaakt, je destijds nieuwe tv kapot heeft gemaskt. Anderzijds denk ik, toen hij weg was heeft hij huur mee betaald en nu ook nog dus hij heeft er recht op. Familie van mij hebben allemaal de vind ik leuks van zijn bedrijf Facebook weg gehaald. Dat waren er 52. Ik heb een grote familie. Verder heb ik watsapp geblokt, zijn tel geblokt voor zover dat zin heeft. We moeten contact houden over dit huis dus dan maar per mail.

Ik denk dat ie liegt. Je kan niet donderdagavond nog met tranen in ogen zitten en zaterdag gevoelens hebben voor een ander terwijl je moet werken en dozen uit pakken.
 
Ik heb haar al meermalen uit mijn vrienden op fb verwijderd omdat ik een onderbuik gevoel heb elke keer. Ze staat ook op jouw fb Mike.
Ze staat al een poos niet meer op mijn fb. Telefonisch loopt het ook noet lekker. Via haar vriend die rijk is komen dus die vip kaarten voor die concerten.
 
Gedaan. Verder is ze wel altijd relaxed en krijgt ze me wel rustig. Maar verse jan ik niet echt met haar praten
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.094
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan