Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dan heb ik weer een vriendin die zegt, als jij hem niet kwijt wilt moet je vanavond naar hem toe op je hoge hakken.

Je wilt hem JUIST WEL KWIJT. Nooit terug gaan, niet op hoge hakken en niet met hangende pootjes. Dan heeft hij je weer waar ie je hebben wil.
Logisch hoor dat het zeer doet, het lijkt of je zo ingeruild wordt.

Bedenk dat je veel beter af bent zonder hem ook al ga je een rouwperiode in om het verlies.
 
Waarom ontvrienden je haar? Zij heeft jou toch niks gedaan?



Geen zin in narcistische golddiggers onder mijn vrouwelijke Facebook-vrienden.

Mike
 
Ze is wel gek op haar zonnebril-look. Bang om haar ogen te laten zien, iets te verbergen? Iedereen vindt haar reuzeknap op die foto's!

Mike
 
Haha ik heb ook een zonnebril foto op FB, je hebt mij toch niet ontvriend Mike?
Is bij mij puur vanwege alle controle middelen met cameras die fb, google en de overheid hebben, gewoon een beetje recalcitrant.
 
Ja klopt. Als je verder foto’s door gespit had dan had je nog meer gezien. Niet alleen Zonnebrillen maar extremer.
Bijna naakt en outfits die je privé aan trekt voor je partner. En die dingen storen mij. Niet dat ze het plaatst maar omdat ze mij zo probeerd terug te koppelen naar mijn ex
 
Geloof mij, die vriendin van Binc doet dat niet voor de afscherming van haar privacy vanwege FB. Zij zal wel een of ander complex hebben dat ze haar ogen niet mooi genoeg vindt, of zoiets. Zo'n typische vrouwenhersenschim die alleen waar is in haar eigen hoofd. En je weet het, wat vrouwen VOELEN is waar. #MeToo!

Mike
 
Als je verder foto’s door gespit had dan had je nog meer gezien. Niet alleen Zonnebrillen maar extremer.
Bijna naakt en outfits die je privé aan trekt voor je partner.

Die zie ik niet nu ik haar ontvriend heb. Maakt ook niet uit, het is duidelijk wat voor vlees we hier in de kuip hebben. Door zo iemand moet je je NOOIT laten adviseren!

Mike
 
Ze heeft nystagmus



Had ik nog niet eerder van gehoord. Wiebelende ogen dus:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nystagmus_(aandoening)

Die nystagmus werkt niet remmend op haar aandachtsgeilheid, nu ze haar zonnebril-look heeft gevonden...

Mike
 
:-)
Binc het is heel logisch dat je emoties hebt en boos bent. Ken je de rouwcurve van Kubler-Ross? Eerst komen de emoties, ontkenning, boosheid enz Pas als je onderin 'de put' bent, vindt acceptatie plaats en begint de verwerking en, veel interessanter, het herstel.

 
Heeft ook weer met b12 tekort te maken oa.
Maar ze leeft op groente sapjes en fruit sapjes. Pas recent is ze botten bouillon gaan gebruiken. Ze heeft eindelijk mijn adviezen opgevolgd.
Maar nog te weinig.

Ik heb wel een paar keer in haar huis mogen zitten aks de weekenden bij haar vriend was. Dat weer wel. Ergens is ze ook wel lief.
 
Vit. A-tekort. Vit. A heet 'retinol', naar 'retina' (netvlies), omdat vit. A het meest wordt aangetroffen in de ogen. Vissenkoppenbouillon! Maar dat zal ze wel eng vinden...

Mike
 
Nee, die ken ik niet elkedageenei.
Ik zal er eens naar kijken. Nu komt er niks binnen even.
Ben te emotioneel samen met twijfels
 
Denk ik niet. Ze eet juist vaak extreme dingen. Meeste wat ze maakt is botten bouillon. En levertraan neemt ze af en toe
 
Weet je, ik heb ook vaak zat in ruzies gezegd dat ik wilde dat ie weg ging. Vooral als alleen zijn eigen gevoel er toe deed. Maar aks ik dit dan weer lees heb ik het fout gedaan. En dan wil ik mijn fouten weer goed maken wat steeds niet lukt.
Ik vind wel dat jezelf als vrouw erg weg miet cijferen als je deze site leest.
Lijkt wel erg eenzijdig.

https://mannengeheim.nl/relatie-herstellen-goedmaken-na-ruzie/
 
Je kunt niet pretenderen te spreken voor mannen als je ze 'dom' noemt. Deze gozer wil scoren bij de vrouwtjes en neemt daarom een pseudo-feministisch standpunt in. Loser!

Mike
 
Nou, het is in elk geval de laatste 2 jaar die ik naar me kop gesmeten krijg waarvan het alleen maar slechter ging. En dat klopt wel. Maar daarvoor waren er ook dingen die ik zelf iet kon plaatsen. Maar de laatste 2 jaar is wel dat ik mijn voedingspatroon volgens wapf op de juiste manier ben gaan toepassen en mezelf beter ging voelen. En dat wil ik toch niet zomaar als toevalstreffer aannemen. Ik ben ervan overtuigd dat door de voeding ik mezelf ergens bewuster ben gaan worden, ondank dat ik nog niet helemaal mijn vinger erop kon leggen waar en wat er nu fout zat.
Kreeg ook berichten vanmiddag van hem voordat ie zei dat ie een ander had, ik altijd een plekje in zijn hart zal houden en een beroep op hem kan doen. Het doet echt dubbel en dwars zeer.

En dan nog mijn werkgever, ik wil die wia niet. Ik ga morgen wel weer de rechtsbijstand bellen wat haar verwachting is, aangezien mijn werkgever in het eerste jaar niks aan reintegratie heeft gedaan en mij onterecht ziek uit dienst heeft gemeld bij UWV. Als het UWV vind dat er iet voldoende is gedaan door werkgever ben ik een jaar langer in dienst. Hij heeft mij een jaar afgepakt om te kunnen revalideren. Ik kan gewoon nu niet aan het werk elders. Mentaal ben ik daar niet toe in staat. Ik had dus met 2 mensen tegelijk te maken die mij besodemieteren en ik heb erbij staan kijken als domme olifant. Tot die laatste 2 jaar WAPF
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.139
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan