Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik neem geen meer dingen tegelijk. Behakve de levertraan, vit c, probiotica. De ashwaganda laat ik inmiddels 3 weken achterwege. Sedert dien weer slapeloosheid.

Je bedoeld hartslag meten via de pols?
 
Ik heb net de test ingevuld van bovenstaande link. Vanmorgen lukte het niet op mijn tel dus nu op de pc. Ik denk niet dat mijn bijnieren ernstig uitgeput zijn. Score is 52 van 292.
 
Dat valt hartstikke mee, valt geloof ik in de milde graad. Lijkt me dat je de cortex dan niet meer nodig hebt.
Ik bedoel niet hartslag maar bloeddruk, sommigen (ik ook) hebben thuis zo'n bloeddruk meter.
Wat zegt de pupiltest? Die staat ook op dezelfde site uitgelegd.
 
Dat wilde ik vanavond gaan doen. Bloeddruk meter heb ik niet. Kan ik wel bestellen bij de diabetescentrale. Kan ik mooi nog declareren op de verzekering van de katten als hulp middel ??

Ik vond het ook wel mee vallen. Sommige vragen vond ik wel even moeilijk of geen toegevoegde waarde hebben. Zoals, voel je je beter als je met vrienden weg bent geweest. Lastig. Want dat is toch altijd leuk. Of je je nou echt beter door voelt. Wist deze vraag niet zo goed te relateren en te interpreteren aan bijnier uitputting. Heb dus een ingevuld, zelden/nooit.
Hoe relevant dit is voor mijn score?
 
Wat wel een langdurig probleem is, ik heb maar zeer weinig eetlust. Eerst dacht ik dat dat laat eten van mij te maken had met dat ik voldoende goeie voeding tot mezelf nam waardoor honger gevoel uit bleef. Maar nu vraag ik me af of dat wel zo is...soms heb ik om 16.00 uur in d middag nog niet gegeten. Ik kan dat dagen achtereen hebben. Behalve dan dat ik wel melk drink voor die tijd. Het vasten op rauwe melk ging mij destijds meer malen zonder problemen af. Ik neem dus ook melk zonder dat ik trek heb. Maar gewoon omdat ik er zin in heb.
Er gaan best veel liters doorheen in een week. Vind het inmiddels gênant om te zeggen hoeveel.
 
Dat is toch mooi! Ik zou overwegen om te stoppen met de cortex.
Kun je kijken wat er gebeurt.
 
Ja, ik ben ook al gestopt. Heb het nu maar anderhalve week gebruikt. Vandaar dat ik ook denk geen bijnier probleem. Wel een schildklier probleem. Dat blijft mijn vermoeden.
 
De afgelopen tijd ben ik bezig geweest om mijn verhuurder aan te pakken. Hij heeft niet gereageerd op mijn schriftelijke berichten voor reparaties aan mankementen in de woning binnen de daarvoor gestelde termijn. Het gaat er nu naar uit zien dat ik in het gelijk word gesteld en huurverlaging ga krijgen totdat de gebreken verholpen zijn. Daarnaast heb ik werk gemaskt van de maandelijkse servicekosten die buiten proportie zijn. Hier vloeit mogelijk een terug vordering uit voort van 2 jaar. Mede omdat hij de in rekening gebrachte kosten niet kan aan tonen dat deze ook daadwerkelijk gemaakt zijn. Wel ga ik aankomende woensdagavond kijken bij een andere woning.

Verder ben ik nog wat andere supplementen gaan gebruiken. Waaronder selenium. Deze had ik lange tij niet gebruikt. Samen met zink verdwijnen langzaam de spierpijnen.
Slapen gaat ook iets beter. Misschien was dat dan nog de missing link.
 
Binc, hou bij onverklaarbare spierpijnen ook de zonnestormen eens in de gaten:
http://services.swpc.noaa.gov/images/planetary-k-index.gif
Ron Fonteine roept het al heel lang en ik dacht altijd dat het bullshit was, totdat ik het eens goed in de gaten ging houden. En jawel hoor, op de dagen met zonnestormen is het bij mij altijd feest: alle spieren in het bekkengebied spelen op en verkrampen. De link met zonnestormen is zo overduidelijk dat er voor mij geen twijfels meer zijn!

Selenium hoop ik altijd binnen te krijgen door het eten van paranoten, helaas lijkt het wel of er steeds moeilijker aan te komen is, of de prijzen zijn idioot hoog.
 
Ik lees het ook vaak op de site van Ron idd. Alleen heb ik die pijnen ook als het niet van toepassing is. Ik denk niet dat het complete onzin is. Maar denk wel dat er meer speelt bij mij. Paranoten lust ik echt niet. En blijkbaar is de selenium in voeding niet voldoende. Ik had wel snel een wonderlijk resultaat met de zink en selenium. Vooral het slapen ging op dat moment ook meteen beter. Ten tijde dat ik ashwaganda nam, was dat ook het geval.
Heb nu ook iets meer kracht wat ik eerder nauwelijks had.

Heb jij due pijnen alleen met die zonnemvlammen dan?
 
Heb jij due pijnen alleen met die zonnemvlammen dan?

Ik heb vaak pijnen die meestal verklaard kunnen worden doordat ik teveel of verkeerde dingen heb gedaan. Door beknelde zenuw in voet (Mortonse neuralgie) en dus raar lopen (verkeerde belasting) heb ik steeds terugkerende triggerpoints. Eigenlijk weet ik meestal wel wat ik weer "fout" heb gedaan. Maar sommige dagen heb ik pijn die niet te verklaren is, het lijkt uit het niets te komen. Als ik dan de dag er na kijk hoe het was met de zonnestormen dan is het me weer duidelijk: veel gele en/of rode balken.
 
Ik had voor een jaar terug ook zo een pijn in mijn voeten. Vooral als ik wakker werd of stil had gezeten. Dan moest ik me voeten schuiven iplv dat ik normaal kon lopen. Ik weet niet of dat dezelfde lijnen zijn als bij jou. Wel weet ik dat het al een poos weg is. Het is eerder dit jaar nog ff terug geweest. Maar sinds die ashwaganda is het weg gegaan. Die triggerpoints herken ik wel. Alleen nu voel ik mezelf toch lichter. Het heeft ook met je bindweefsel te maken. Deze gaat dan verkleven. Ik heb vorige week een massage gedaan en dit was ook een combi van bindweefsel massage. Echt dagen pijn van gehad. Mijn fysio heeft wel eens uit gelegd dat wanneer je zenuwstelsel overbelast raakt je dus deze triggerpoints krijgt. Zit voornamelijk bij je aanhechtingen denk ik?
 
Wat fijn Binc, hopelijk ga je nu de goede kant op. Die huurverlaging en verlaging van servicekosten zou superfijn voor je zijn.

Overigens heb ik nu ook in de keuken een bakje water voor de katten gezet en ze drinken er regelmatig uit. Was dus een goede tip! Water met sole willen ze trouwens niet.
 
Katten hebben zelf idd een voorkeur voor water. Maar ook het soort drink bak. Wanneer ze de sole niet willen dan is dat zo. Je kan ze niet dwingen. Laat ze kiezen.
Er zijn katten die uitsluitend regenwater willen drinken. Er zijn ook katten die stromend water willen uit een fontein bv.
Zolang als je zorgt dat je op meerdere plekken verschillende waterbakken hebt staan hebben ze meer de neiging om te drinken. Vooral als dit in het looppad is.
En niet naast de voer bakken en katten bakken, juist zover mogelijk daarvan af.
Fijn dat ze toch meer drinken nu met een extra bak water!

Die huurverlaging zou idd fijn zijn. Een andere woning nog fijner! Maar goed, dat laatste is nog niet zeker. Zou er wel graag willen zitten. Tuin is 3 keer zo groot als hier, woonkamer is groter, alles is nieuw en de huurprijs goedkoper dan hier. Op hoop van zegen dan maar. Urgentie verklaring is namelijk alsnog afgewezen na mijn bezwaar van de eerste afwijzing. Dat was wel even een domper maar goed. Heb het direct van mezelf af gezet. Ben klaar met bezig zijn met instanties waar toch geen resultaat uit voort vloeit.
 
Ben vanavond nog wezen kijken bij die andere woning. Maar is helaas niet geschikt. Eerder iets voor een student.
Sinds vanmorgen weer een gebrek aan deze woning geconstateerd. Lekkage bij de ramen. Komt allemaal hemelwater binnen via de ramen en voordeur. En weer wil de verhuurder er niks aan doen. Dus de volgende procedure gestart bij de huurcommissie. Lopen nu 4 zaken ivm gebreken en te hoge service kosten. Zoals het er nu naar uit ziet woon ik hier straks gratis met geld toe. Financiële probleem opgelost! De gebreken helaas niet ?
Ben wel vet pissig op die eikel van een verhuurder!!!
 
Omdat het zoals ik zei meer iets voor studenten of een starter is. Gedeelde badkamer en keuken etc. Kost hetzelfde als waar ik nu zit. Alleen nu heb ik alles zelfstandig. Dus ga rustig verder zoeken. Vind de prijs die ervoor gevraagd word te hoog. Zelfde als wat ik nu betaal.
 
De afgelopen week is er veel gebeurd. De 2 zaken die ik ingediend had bij de huurcommissie komen voor de verhuurder op een totaal ongelegen moment. Deze woning is zo goed als verkocht. Alleen de overdracht moest nog plaats vinden tussen de huidige verhuurder en en de nieuwe koper. Echter, na aanleiding van mijn laatste email met gebreken incl een lek raam, en nu weer een verstopping die erbij is gekomen heeft de huidige verhuurder een conflict met de nieuwe koper. Deze koper wil nu af haken vanwege te grote investeringen. Ik had de gebreken in juni 2016 al gemeld, maar er werd niks aan gedaan. Nu vind ik dus ook dat het niet mijn probleem is, maar wel het probleem van de huidige huisjesmelker. Zo noem ik hem inmiddels na alles wat ie niet op lost.

Maar, ik heb vandaag een email gekregen van de woningbouw dat ik als kandidaat geselecteerd ben voor een sociale huurwoning. Dit is een nieuwbouw project. De huidige verhuurder moet hiervoor een verhuurdersverklaring invullen. Nu is ie ook daarover moeilijk aan het doen.
Ik heb hem de optie gegeven om het in te vullen en voor aankomende donderdag bij mij in te leveren. Want dan moet ik alle spullen aangeleverd hebben bij de woningbouw. Evt ben ik dan bereid mijn zaak bij de huurcommissie in te trekken. Ik wil hier weg. En de locatie, het hele project waarvoor ik in aanmerking kom, daar wil ik best wonen. Het is midden in het centrum, alles is nieuw en alles word verwarmd met zonnepanelen.
Het lijkt mij dat ik dus nu de machtspositie heb en hij dus beter gebaat is om dat forum.lier gewoon in te vullen. Doet ie het niet omdat ie ze centen wil hebben, dan zet ik door bij de huurcommissie. Maar dan wel op nog meer fronten. Hij wil nu de koop wellicht niet door gaat zijn centen blijven vangen. Dat gaat alleen niet gebeuren als ik de zaak door zet. hij is beter af bij een leegstaand huis om het kwijt te raken dan dat ik als huurder deze zaak door zet.

Verder heeft mijn ex hoogte gekregen van de zaak die ik gestart ben bij de huurcommissie. Wanneer dit geld op gaat leveren vind hij dat ie recht heeft op de helft, zoals altijd. Ineens is ie poes lief en aardig tegen mij.
Maar ik ben niet van plan om hem iets daarvan te geven. Hij is denk ik even vergeten dat ie mij op onnodige kosten heeft gejaagd door het af pakken van spullen continue en het slopen van spullen van mij.

Daarnaast wil mijn rechtsbijstand mijn werkgever voor de rechter slepen. Dit op basis van dingen die gebeurd zijn wat de rechtsbijstand nog niet wist. Zij heeft het over emotionele schade. Dit is dus ook bewijsbaar middels verklaringen van de psycholoog.
Mijn hoofd loopt even over momenteel.
Dit komt omdat ik steeds aan de eerdere woorden van Mike moet denken wat maar door mijn hoofd blijft spoken en mij behoorlijk in verwarring brengt, dat als ik niks aan mijn stockholmsyndroom doe ik de eerst volgende idiote figuur weer op de stoep heb staan.

Momenteel spookt door mijn hoofd dat dan op gaat voor mijn ex, mijn werkgever en de huidige verhuurder die alles maar aan zijn laars lapt. Zijn de dan allemaal hetzelfde?
Trek ik dat aan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.209
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan