wat is je recht en je zegje doen

Nou naïef, als dat zo is kan je die winkel vragen om dit ff te vermelden bij hun huisregelement. Wie weet blijven degenen die wel de mondkapjes dragen dan wel weg. Draaien we de rollen om. Jij naar binnen en hun eruit.

Ze mogen niet discrimineren. Onderscheid maken tussen wel of geen mondkapje = discrimineren.

Mike

Ja eens, maar hoever wil een persoon zelf gaan om zijn of haar recht te halen? Ondertussen zijn het de voorstanders van de mondkapjes die discrimineren in het nadeel van de niet voorstanders.

Het artikel is niet te lezen omdat het premium is. Maar de titel zegt genoeg.
het spijt me zeer om te zeggen maar dan moeten ze maar gewoon weigeren en in opstand komen iplv doen wat het kabinet zegt. Dus nu blijkbaar klagen om advies terug te draaien. Laat ze dat zelf doen als ze dat nog niet van plan waren. Sorry hoor, maar net goed dat het hier op uit draait. Dan gaan ze het eindelijk zelf zien!

@Mike,Inderdaad! De horeca idem. Nu huilen terwijl ze al die tijd niet in opstand kwamen. Zij mogen een voorbeeld nemen aan de boeren! Sorry ik heb dan ook geen medelijden.

De horeca idem. Nu huilen terwijl ze al die tijd niet in opstand kwamen.

Je zal maar alles in je bedrijf gestopt hebben en je er volledig ervan afhankelijk bent dan ga je tot het gaatje om te overleven.

Vind je het dan gek dat ze de maatregelen hoe krom ook zullen toepassen in de what ever it takes to survive.

Maar nu de gewetens vraag hoe vaak bestel jij die dit leest bij de multis in binnen en buiten land ...

Wat doe jij op dagelijkse basis met je geld om die kleine ondernemer te steunen ?

Joke, overleving instinct zit in het hart van een ondernemer. Dat betekent idd doorgaan en niet opgeven. Maar in dit geval hadden ze verder moeten kijken dan hun neus lang is. Want nu komen ze werkelijk op de blaren te zitten en staat het water hen aan de lippen. Inmiddels zijn winkeliers ook de Sjaak. Je gaat mij niet vertellen dat ze niks gelezen hebben over opstand en wat de bedoeling is van deze agenda. Dus, nu zullen ze het echt zelf moeten doen zou je denken. Maar het kabinet bied ook weer een nieuw steun pakket aan. Dus dan kunnen die ondernemers zich daar weer mee zoet houden. Allemaal zoethoudertjes.

Mag ik vragen, wat is multis?

Ik weet niet de details, maar als de roverheid het steunpakket een rente heeft van meer dan 0,2 % dat kost het dacht ik om te lenen van de ecb dan weet je dat die ondernemer bewust de nek wordt omgedraaid.

Achteraf had het beter geweest om gelijk te kappen en nooit in die wurgcontracten te stappen alleen je zal er maar voor staan dus nogmaals verwijten doe ik het ze niet dat ze het geprobeerd hebben.

Nee, ze moeten maar tot de conclusie komen dat ze het zichzelf alleen maar kunnen verwijten. Gaan ze misschien eindelijk snappen waar ze mee bezig zijn. Beter laat dan nooit. Dus kappen met die hand gels, mondkapjes voor klanten etc.

Hoe dat zit met die percentages heb ik geen idee van. Eerder stoppen was wellicht een optie geweest. Nog beter, gewoon geen gehoor geven aan die regels.

Multis, begreep niet wat je daarmee bedoelde. Waarschijnlijk omdat ik daar nooit wat bestel. Maar goed, er zullen er vast genoeg zijn die dat idd wel doen.

Horeca op het malieveld, rondgaan met een bladje bier en een alcoholvrije verfrissing voor de liefhebbers, ...

De mensen die ik hier in Frankrijk heb leren kennen komen voornamelijk uit de eerste 6 weken dat ik hier woonde, toen de enigste kroeg nog open was, daarna gesloten omdat de uitbater geen zin had dit avontuur voort te zetten. Heeft de horeca een sociale functie? Dacht het wel

Binnenkort een gesprek in Fr met een jonge meid die veel moeite heeft net haar toekomstbeeld
Even moed inspreken

@Binc,
aan de ene kant moeten de winkeliers dit natuurlijk weigeren
aan de andere kant, wel , ik als boer doe eigenlijk ook een aantal stomme dingen. Collega's die hier alleen al onbewust fouten in hebben gemaakt zijn tot een paar HONDERDDUIZEND euro lichter gemaakt. Wat wil je dan? Je wormen vermoorden en toch maar de mest injecteren of goed voor je grond zorgen en gefileerd worden?

Dus, ik ga in verzet tegen elke winkel die mondkapjes verplicht stelt zolang het niet verplicht is en geef een mega-applaus voor elke winkel die zodra het verplicht is hiermee de hand licht.

We leven in een dictatuur en hoe meer je te verliezen hebt, hoe duidelijker dat kan zijn.

Als horeca bedrijf dat niet meedeed aan hysterische regels, distributie kanaal van kritische informatie, locatie kosteloos beschikbaar gesteld te hebben voor bijeenkomsten en steeds wél de randjes te hebben opgezocht zullen wij vanaf donderdag weer omgeschakelen naar afhaal loket.
Uiteindelijk zijn er steeds maar een handje vol mensen aan het demonstreren, alleen de boeren lijken zich te kunnen weren en verenigen. Tipping point ligt blijkbaar veeel verder dan gedacht. Ik word ook woest als ik andere zaken weer als makke lammeren zie volgen en deugen hoor, maar ik baal ook als klant, niet even koffie drinken of er even uit, dus waar zijn de klanten? Kun je ook vragen, we kunnen toch opkomen voor elkaar? Maar het zal wel nog erger moeten worden voor we massaal de straat opgaan. Viruswaarheid klaagde ook over tekort aan mannen, zijn overwegend oudere en vrouwen die meedoen aan demonstraties. Gebrek aan lef en leiding.

Het vermijden van ondernemers die mondkapjes verplichten hadden veel meer mensen meteen moeten doen.
Persoonlijk heb ik dat soort winkels geboycot. Er zijn zeker wel ondernemers die niet mee deden aan die onzin. Maar dan moeten mensen uit hun comfort zone of zo als ze daarnaar moeten zoeken. Bovendien, daarnaast zijn het vaak degenen die gewoon geloven in deze onzin.

In Alkmaar is de horeca gewoon van plan om open te blijven! Hoera voor ondernemers in Alkmaar, en wie weet volgen meer plaatsen in Nederland.
Hopelijk blijven de klanten niet weg na de persconferentie van gisteravond.

https://www.rodi.nl/regio/alkmaar/187800/alkmaarse-horeca-overweegt-deuren-op-te-houden?fbclid=IwAR21G5BVzfeuGq-emfDyF8Al1a-0t8mAnQhOCO2NWlyXXzsymwhq5GPlblE

https://www.rodi.nl/regio/alkmaar/187800/alkmaarse-horeca-overweegt-deuren-op-te-houden?fbclid=IwAR21G5BVzfeuGq-emfDyF8Al1a-0t8mAnQhOCO2NWlyXXzsymwhq5GPlblE

Er is ook nog een doelgroep die deze maatregelen niet erg vinden omdat ze het wel fijn vinden om thuis te kunnen werken. Die zien deze maatregelen alleen maar als uitkomst.

Dus kappen met die hand gels,

Volgens een bekende uit de alt media ook hier op het forum bestaat handgel voor 90% uit alcohol.
Dus veel desinfecteren is een aanslag op je lever / cirose en kinderen ...
Mooie klantjes voor pharma in de maak ..

Als horeca bedrijf dat niet meedeed aan hysterische regels, distributie kanaal van kritische informatie, locatie kosteloos beschikbaar gesteld te hebben voor bijeenkomsten en steeds wél de randjes te hebben opgezocht zullen wij vanaf donderdag weer omgeschakelen naar afhaal loket.
Uiteindelijk zijn er steeds maar een handje vol mensen aan het demonstreren, alleen de boeren lijken zich te kunnen weren en verenigen. Tipping point ligt blijkbaar veeel verder dan gedacht. Ik word ook woest als ik andere zaken weer als makke lammeren zie volgen en deugen hoor, maar ik baal ook als klant, niet even koffie drinken of er even uit, dus waar zijn de klanten? Kun je ook vragen, we kunnen toch opkomen voor elkaar? Maar het zal wel nog erger moeten worden voor we massaal de straat opgaan. Viruswaarheid klaagde ook over tekort aan mannen, zijn overwegend oudere en vrouwen die meedoen aan demonstraties. Gebrek aan lef en leiding.

Sterkte Tanja voor de aankomende periode. De eerste periode hebben jullie ook doorstaan. Dus nu gaat vast ook lukken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan