Leuk dat je ook komt eten Frida! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :-D Ons meisje is ook een lekker mollig kind, maar het is niet alleen babyspek, ze is sowieso een grote dame! Ik ben maar klein, maar haar vader is lang, dus die zal ze wel achterna gaan. Ik heb een vriendin met een dochtertje van 11 maanden, en de dames zijn nu ongeveer even groot en zwaar haha. Jullie kleintje eet al goed zo te lezen, mooi! Maak je zelf kombucha? Leuk zeg! Dat wil ik ook nog gaan proberen, maak nu nog alleen kefir.
Fijn dat het eczeem helemaal weg is. Ik smeer hier inderdaad ook veel met kokosolie, hoop dat die droogte wat wegtrekt. Ze gaat nu nog maar 2x p/week in bad voor haar huid. Eerst had ze dat helemaal niet zo erg eigenlijk, pas sinds de laatste maanden. Inderdaad onverklaarbaar die ziektes! Maar ik las dat het goed is als kinderen soms eens flink ziek zijn, dan krijgt de weerstand een boost! Het is voor ons 35 minuten rijden, maar er zit ook een biowinkel bij die boerderij, dus naast de melk kunnen we ook een groot deel v.d boodschappen direct doen! Ik drink de melk zelf ook, jij?! Liefs