Kanker

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Ik rook zelf niet en ga die artikelen niet lezen, maar.... het zijn juist de smaakstoffen en andere ingredienten die Extra worden toegevoegd die roken verslavend maken en daardoor een verdienmodel is. Of je er kanker van krijgt weet ik niet. lijkt me niet handig want men wil verkopen.
Ik ken iemand die heeft de sigaretten vervangen door (speciale) kouwgum en raakte daar ook aan verslaafd.
Hij was daar NIET blij mee.
Ik ben, na wat twijfel, begonnen met Nicotine zakjes, het bevalt tot nu, 1e week, goed, zeer goed.
Besteld bij: zie onder, en toch snel bezorgd ondanks dat het in NL niet verkocht mag worden.
Begonnen, ik dacht: niet te sterk..., met 12 mg, mint. Ik heb nu 4 mg besteld en verwacht dat deze sterk genoeg zijn.
Beginnen door ze pl/min 1 minuut te gebruiken, 3 x daags.
[td]
612f69c633303
[/td]
[td]
[td]
Thank you for your order M.!
[/td]​
[td]
Thank you for shopping with us. This is a confirmation that we have received your order. You will receive a shipping confirmation with a tracking number when your order has been dispatched from our warehouse.
[/td]​
[/td]​
 
Ik ben, na wat twijfel, begonnen met Nicotine zakjes, het bevalt tot nu, 1e week, goed, zeer goed.
Besteld bij: zie onder, en toch snel bezorgd ondanks dat het in NL niet verkocht mag worden.
Begonnen, ik dacht: niet te sterk..., met 12 mg, mint. Ik heb nu 4 mg besteld en verwacht dat deze sterk genoeg zijn.
Beginnen door ze pl/min 1 minuut te gebruiken, 3 x daags.

[td]

612f69c633303






[/td]
[td]


[td]

Thank you for your order M.!


[/td]​
[td]
Thank you for shopping with us. This is a confirmation that we have received your order. You will receive a shipping confirmation with a tracking number when your order has been dispatched from our warehouse.


[/td]​



[/td]​
Bedoel je zoiets?:
Voelt dat niet vreemd zo'n zakje in je mond?
 
Bedoel je zoiets?:
Voelt dat niet vreemd zo'n zakje in je mond?
Ik weet niet meer of ik de site van u ook had gezien, maar daar kon ik, in NL, niet bestellen want: Verboden. Vandaar dat ik in zweden bestel. Zelfde doosjes en wellicht andere merken maar inhoud zal gelijk zijn.

Ja, dat voelt wat vreemd, maar dat is maar even, in mijn geval, want ik kan het maar even in mijn mond houden mede door de, voor mij, sterke mint-smaak. De eerste keer hield ik het in, maar daar van werd ik misselijk tot braakneigingen en duizelingen, van de nico, toe. Op het deksel zit een deksel waar onder je het zakje dat je gebruikt in kunt bewaren om het later weer te gebruiken.
Onder de tong gaat ook, maar dan toch weer de sterke mint smaak die pijn gaat doen aan je tandvlees.
Je houd het dus niet de gehele dag in en onder je lip voor zover mij duidelijk is.
Van de cardioloog moet ik daags/regelmatig mijn bloeddruk noteren en tot nu toe lijkt het er op dat de bloeddruk stabieler is dan zonder Nico, netjes rond de 120/80 wat voor mijn 70 jaar heel goed is. Lichamelijk voel ik mij ook beter, helderder, sterker en minder snel vermoeid en, niet dat ik loop te hijgen en puffen, meer lucht. Ook mijn ontlasting is veel beter, ipv te dun/pap nu mooie sigaren en ik val af, iets dat mij voorheen niet lukte wat ik ook probeerde. Maar goed, van sigaretten/shag roken val je ook af en als je stopt kom je bij. Wat dat betreft nog even uitzoeken/proberen
 
Van de cardioloog moet ik daags/regelmatig mijn bloeddruk noteren en tot nu toe lijkt het er op dat de bloeddruk stabieler is dan zonder Nico, netjes rond de 120/80 wat voor mijn 70 jaar heel goed is. Lichamelijk voel ik mij ook beter, helderder, sterker en minder snel vermoeid en, niet dat ik loop te hijgen en puffen, meer lucht. Ook mijn ontlasting is veel beter, ipv te dun/pap nu mooie sigaren en ik val af, iets dat mij voorheen niet lukte wat ik ook probeerde.
Wow, dat zijn wel hele mooie resultaten! :love:
 
LAATSTE NIEUWS: Het eerste Ivermectine-, Mebendazole- en Fenbendazole-protocol ter wereld bij kanker is door vakgenoten beoordeeld en op 19 september 2024 gepubliceerd!

De toekomst van kankerbehandeling begint NU.

Mijn dank gaat uit naar de hoofdauteurs Ilyes Baghli en Pierrick Martinez voor hun ongelooflijk inspirerende werk, naar Dr. Paul Marik van FLCCC voor zijn uitgebreide werk over hergebruikte medicijnen en naar alle coauteurs die hard hebben gewerkt om dit artikel tot leven te brengen.

Ik hoop dat dit door vakgenoten beoordeelde artikel de basis legt voor een geheel nieuwe toekomst voor kankerbehandeling.

Velen van jullie weten dat ik duizenden kankerpatiënten heb geholpen met hoge doseringen Ivermectine, Mebendazol en Fenbendazol.

We zien nu al enorme successen met deze hergebruikte medicijnen.

De reguliere oncologie stortte in na de uitrol van besmette COVID-19 mRNA-vaccins.

De meeste oncologen hebben hun eed van Hippocrates afgelegd, hebben al hun kankerpatiënten gevaccineerd met besmet mRNA en hebben de mRNA-prikken zelf toegediend.

Sommige oncologen hebben nu mRNA-geïnduceerde hartstilstanden, bloedstolsels en turbokanker ontwikkeld. Anderen zijn al plotseling overleden.

Deze oncologen hebben hun kop in het zand gestoken en alles wat nodig is om een goede, competente arts te zijn, in de steek gelaten.

Er zijn echter artsen die een nieuw pad naar de toekomst banen. Tot ziens! 😃


 
Laatst bewerkt:
LAATSTE NIEUWS: Het eerste Ivermectine-, Mebendazole- en Fenbendazole-protocol ter wereld bij kanker is door vakgenoten beoordeeld en op 19 september 2024 gepubliceerd!

De toekomst van kankerbehandeling begint NU.

Mijn dank gaat uit naar de hoofdauteurs Ilyes Baghli en Pierrick Martinez voor hun ongelooflijk inspirerende werk, naar Dr. Paul Marik van FLCCC voor zijn uitgebreide werk over hergebruikte medicijnen en naar alle coauteurs die hard hebben gewerkt om dit artikel tot leven te brengen.

Ik hoop dat dit door vakgenoten beoordeelde artikel de basis legt voor een geheel nieuwe toekomst voor kankerbehandeling.

Velen van jullie weten dat ik duizenden kankerpatiënten heb geholpen met hoge doseringen Ivermectine, Mebendazol en Fenbendazol.

We zien nu al enorme successen met deze hergebruikte medicijnen.

De reguliere oncologie stortte in na de uitrol van besmette COVID-19 mRNA-vaccins.

De meeste oncologen hebben hun eed van Hippocrates afgelegd, hebben al hun kankerpatiënten gevaccineerd met besmet mRNA en hebben de mRNA-prikken zelf toegediend.

Sommige oncologen hebben nu mRNA-geïnduceerde hartstilstanden, bloedstolsels en turbokanker ontwikkeld. Anderen zijn al plotseling overleden.

Deze oncologen hebben hun kop in het zand gestoken en alles wat nodig is om een goede, competente arts te zijn, in de steek gelaten.

Er zijn echter artsen die een nieuw pad naar de toekomst banen. Tot ziens! 😃




Dat DON is wel duur. Eens vragen de volgende afspraak of ze dat niet kunnen voorschrijven.
 

New Cancer Treatment Protocol Featuring ‘Horse Dewormer’ Ivermectin, ‘Dog Dewormer’ Fenbendazole, and Mebendazole Passes Peer Review, Marking Potential Breakthrough in Therapy​

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.529
Berichten
537.593
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan