Ik denk dat het te naief is om te denken dat je allerlei verschillen gaat merken als je 100-150 gram rauwe lever in de week eet. Structurele gezondheid komt voort uit structureel gezond eten. Gezondheid is geen snelle fix zeg maar. Kortom, het feit dat je weinig of niets merkt wil niet zeggen dat de rauwe lever niets toevoegt aan je gezondheid. Ik denk dat het zich alleen niet zo makkelijk laat uit op korte termijn en op de lange termijn is het waarschijnlijk moeilijk aan te wijzen als oorzaak voor de gezondheidsverbetering. Laten we ons niet blindstaren op gezondheidsfixes, maar ons concentreren op structureel gezonde voeding en daarmee een structurele gezondheid.
Ik laat de lever overigens gewoon helemaal ontdooien. Het wordt dan een beetje bloederig, maar doorslikken met een klein beetje water is geen enkel probleem bij mij. Het smaakt niet of nauwelijks ergens naar en ik ben toch wel behoorlijk gevoelig voor de geur van lever.
Ik laat de lever overigens gewoon helemaal ontdooien. Het wordt dan een beetje bloederig, maar doorslikken met een klein beetje water is geen enkel probleem bij mij. Het smaakt niet of nauwelijks ergens naar en ik ben toch wel behoorlijk gevoelig voor de geur van lever.